اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اولین هفته لیگ برتر والیبال ایران

تیم والیبال شهرداری ارومیه مغلوب میزان خراسان شد

خبرگزاری فارس: تیم والیبال شهرداری ارومیه در نخستین هفته لیگ برتر والیبال، برابر میزان خراسان مغلوب شد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه مغلوب میزان خراسان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، تیم والیبال شهرداری ارومیه در نخستین هفته لیگ برتر والیبال، برابر میزان خراسان مغلوب شد.

این دیدار که امروز در سالن مهران مشهد برگزار شد، با برتری تیم میزان آغاز شد و بازیکنان با انگیزه این تیم توانستند با استفاده از اشتباهات بازیکنان شهرداری ارومیه، ست اول را با نتیجه 25 بر 19 به سود خود به پایان ببرند.

در ست دوم، تیم شهرداری ارومیه با بهبود اشتباهات خود، تیم میزان را به زحمت انداخت و موفق شد در این ست با نتیجه 25 بر 18 پیروز شود.

ست سوم این دیدار، علاوه بر زیبایی‌های فنی، دارای حواشی بسیاری بود، اعتراض علیرضا نادی کاپیتان تیم شهرداری ارومیه به بازیکنان حریف و بی‌احترامی تماشاگران مشهدی به بازیکنان ارومیه از جمله حواشی این ست بود.

تیم میزان این ست را خوب آغاز کرد و 24 بر 19 از حریف خود پیش بود اما، با سرویس‌های زیبای سعید مصطفی‌وند، شهرداری ارومیه توانست پنج پوئن پی‌درپی بگیرد و بازی را 24 بر 24 کند با این وجود، تیم میزان توانست در این ست شهرداری ارومیه را با نتیجه 28 بر 26 شکست دهد.

در ست چهارم نیز اشتباهات بسیار بازیکنان تیم شهرداری ارومیه باعث شد میزان با نتیجه 25 بر 19 پیروز شود و در کل با نتیجه سه بر یک حریف ارومیه‌ای خود را شکست دهد.

سعید معروف، علیرضا نادی، محمد محمدکاظم، ژاویر کاپفر، فرهاد پیروت‌پور، احسن الله شیرکوند، امیر برزگر، بهرام فرید، وحید سیدعباسی و سعید مصطفی وند در این دیدار برای شهرداری ارومیه به میدان رفتند.

هدایت این تیم نیز بر عهده دراگان جورجویچ، مربی صربستانی بود.

تیم شهرداری ارومیه در هفته دوم لیگ برتر، سوم آبان در آمل به مصاف کاله مازندران خواهد رفت.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول