اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک بازی خانگی

تیم والیبال پیشگامان کویر یزد از سد حریف هرمزگانی خود گذشت

خبرگزاری فارس: تیم والیبال پیشگامان کویر یزد در مسابقات این هفته لیگ برتر والیبال کشور توانست با نتیجه سه بر یک از سد حریف هرمزگانی خود بگذرد.

تیم والیبال پیشگامان کویر یزد از سد حریف هرمزگانی خود گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، تیم والیبال پیشگامان کویر یزد در نخستین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور در رقابتی نزدیک با آلومینیوم المهدی هرمزگان توانست این بازی را به نفع خود به پایان ببرد.

این بازی خانگی در گیم نخست به نفع پیشگامانی‌ها پیش نمی‌رفت و تیم مهمان در حال غلبه یافتن بود که سرمربی پیشگامان با ایجاد تغییراتی در ترکیب تیم و با به کارگیری بازیکن برزیلی این تیم، توانست امتیازات خوبی را به دست آورد و هشت امتیاز نخست را به نام خود به ثبت برساند.

تیم المهدی هرمزگان نیز در گیم دوم بیکار ننشست و با تعویض‌های مکرر برای کسب امتیاز تلاش کرد اما روند بازی خوب تیم میزبان باعث شد تا نتیجه این گیم نیز با اختلاف 10 امتیاز به سود پیشگامانی‌ها به پایان برسد.

در ست سوم این رقابت، تیم میهمان آغاز کننده بازی بود و در همان ابتدا توانست با کسب امتیاز، چهار امتیازی شود که تیم میزبان نیز با کسب یک امتیاز بیشتر توانست از المهدی هرمزگان پیشی بگیرد.

گرچه در این دور نماینده یزد در لیگ برتر والیبال بازیکن برزیلی خود را به دلیل مصدومیت از دست داد اما موفق شد هشت امتیاز نخست این دور را هم به دست آورد و با درخشش سایر بازیکنان نتیجه را با اختلاف چهار امتیاز به نفع خود خاتمه داد.

بازی چهارم این رقابت را تیم پیشگامان کویر یزد آغاز کرد اما المهدی هرمزگان امتیاز نخست بازی را از آن خود کرد.

تا پیش از کسب هشت امتیاز در این بازی، پیشگامان توانست با کسب یک امتیاز از حریف خود پیشی بگیرد و با اختلاف یک امتیاز، هشت امتیاز نخست را به دست آورد.

تیم میهمان در این دور تعویض های مکرری داشت اما موفق نشد از پیشگامان در کسب امتیاز جلو بزند.

در اوج حساسیت ست چهارم، هر دو تیم تا امتیاز 22 را پایاپای رقابت کردند و تیم پیشگامان توانست با کسب سه امتیاز آخر در این گیم، رقابت را به نفع خود خاتمه دهد.

با پایان یافتن گیم چهارم این رقابت، پیشگامان کویر یزد با نتیجه سه بر یک به برتری نسبت به حریف خود در نخستین گام دست یافت و هفته اول لیگ برتری والیبال را به کام یزدی‌ها شیرین کرد.

انتهای پیام/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول