اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

والیبال شهرداری تبریز نخستین گام را با پیروزی آغاز کرد

خبرگزاری فارس: تیم والیبال شهرداری تبریز از سری مسابقات سوپر لیگ والیبال کشور توانست حریف خود جواهری گنبد را شکست دهد.

والیبال شهرداری تبریز نخستین گام را با پیروزی آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  تیم والیبال شهرداری تبریز از سری مسابقات سوپر لیگ والیبال کشور توانست حریف خود جواهری گنبد را شکست دهد.

این مسابقه که در سالن شهید اقدمی تبریز برگزار شد با نتیجه سه بر یک به سود شهرداری تبریز خاتمه یافت.

نخستین گیم این بازی با آغاز طوفانی شهرداری آغاز شد و حریف گنبدی ناچار به شکست 25- 20 بود تا تبریزی‌ها اولین گیم این فصل را نیز با پیروزی آغاز کند.

در دومین گیم هم تیم شهرداری تبریز تا امتیاز 20 از حریف خود پیش بود که به نظر رسید بازیکنان این تیم حریف گنبدی خود را دست کم گرفتند و این موضوع باعث شد بازیکنان گنبدی امتیازات را یکی پس از دیگری به دست آورده و گیم دوم را با نتیجه 25-23 به سود خود به پایان برساند.

سومین گیم هم گیم تبریزی‌ها بود شهرداری تبریز توانست با گرفتن ابتکار بازی در دست با فاصله شش امتیاز و نتیجه خوب 25- -19 قدم بلندی در رسیدن به پیروزی بر دارد.

چهارمین گیم که گیم سرنوشت این مسابقه محسوب می‌شد نیز با برتری شهرداری به پایان رسید حریف گنبدی نتوانست به امتیازی بیشتر از 20 دست یابد و شهرداری تبریز گیم چهارم را نیز با نتیجه 25-20 به سود خود پایان داد تا با نتیجه سه بر یک نخستین بازی این فصل را به پایان برساند.

شهرداری تبریز با این برد توانست تمام سه امتیاز این بازی را از آن خود کرده و باید در هفته دوم این مسابقات سوم آبان ماه به مصاف تیم پر قدرت پیکان تهران برود.

نتایج سایر دیدارهای این هفته به شرح زیر رقم خورد

سایپای البرز 0-3 پیکان تهران

پیشگامان کویر 3-1 آلومینیوم المهدی

متین ورامین 3-0 باریج اسانس

نوین کشاورز 0-3کاله آمل

میزان خراسان 3-1 شهرداری ارومیه

شهرداری تبریز 3-1جواهری گنبد

مسابقات لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور در سال 1391 جام سردار سرلشگر شهید حسن طهرانی‌مقدم با شرکت دوازده تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس، باریج اسانس کاشان، بازرگانی جواهری گنبد، بانک کشاورزی تهران، پیشگامان کویز یزد، پیکان تهران، سایپا، شهرداری ارومیه، شهرداری تبریز، کاله مازندران، متین وارانا ورامین و میزان مشهد از 26 مهرماه سال 1391 آغاز می‌شود و تا پایان سال ادامه دارد.

در این دوره از مسابقات تیم‌ها در قالب یک گروه به صورت رفت و برگشت با هم پیکار می‌کنند و سپس چهار تیم برتر برای کسب مقام اول تا چهارم در مرحله پلی‌آف با هم دیدار خواهند کرد.

طریقه امتیازدهی در جدول رده‌بندی به صورت زیر است:

مسابقه 3 بر صفر: 3 امتیاز تیم برنده - صفر امتیاز تیم بازنده

مسابقه 3 بر 1: 3 امتیاز تیم برنده - صفر امتیاز تیم بازنده

مسابقه 3 بر 2: 2 امتیاز تیم برنده - 1 امتیاز تیم بازنده

تیم‌ها ابتدا بر اساس امتیاز، سپس بر اساس تعداد برد، معدل ست ( ست برده بر باخته) و در آخر بر اساس معدل پوئن ( پوئن برده بر باخته) در جدول رده بندی قرار خواهند گرفت و در صورت تساوی بازی‌های مستقیم مدّنظر قرار می‌گیرند. 

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول