اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

امیر غفور غایب بزرگ هفته اول لیگ برتر والیبال

خبرگزاری فارس: پزشک تیم والیبال باریج اسانس کاشان گفت: امیر غفور بازیکن ملی‌پوش این تیم به دلیل آسیب‌دیدگی فرصت حضور در اولین هفته لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور را از دست داد.

امیر غفور غایب بزرگ هفته اول لیگ برتر والیبال

سیامک افروزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با تأیید آسیب‌دیدگی امیر غفور در تمرین دوشنبه‌شب این تیم اظهار داشت: بعد از انجام اقدامات اولیه برای تشخیص کامل آسیب‌دیگی وی در روز سه‌شنبه با تهیه عکس رادیولوژی از پای وی و مشکوک بودن عکس به شکستگی به طور مجدد از پای وی سی.تی.اسکن گرفته شد.

وی تصریح کرد: پاسخ سی.تی.اسکن با نوع مصدومیت امیر غفور همخوانی نداشت و برای تشخیص بهتر با پزشکی در آمریکا، یک فوق‌تخصص اورتوپد در تهران و یک پزشک در کاشان مشورت صورت گرفت که در نهایت، تشخیص شکستگی رد شد و ضرب‌دیدگی و کشیدگی پای غفور مورد تأیید قرار گرفت.

پزشک تیم والیبال باریج اسانس کاشان افزود: به طور یقین امیر غفور نمی‌تواند تیم خود را در اولین هفته لیگ برتر در دیدار با نماینده ورامین همراهی کند.

وی در مورد زمان بهبود غفور و حضور در ترکیب تیم بیان داشت: تلاش می‌کنیم تا ظرف مدت 10 روز وی بتواند تیم باریج اسانس را در دیدار مقابل نوین کشاورز همراهی کند، در غیر این صورت اگر شرایط درمانی غفور به خوبی پیش برود به طور قطع در بازی هفته سوم مقابل کاله آمل تیم باریج اسانس را همراهی می‌کند.

سیامک افروزی در خصوص وضعیت آسیب‌دیدگی سایر بازیکنان نیز عنوان کرد: بقیه بازیکنان در شرایط مطلوبی به سر می‌برند و با وجود آنکه از آسیب‌دیدگی‌های کهنه برخوردار هستند، اما در بازی فردا مقابل ورامین مشکلی ندارند.

غفور در تمرین دوشنبه‌شب تیم خود بعد از برخورد با یکی از هم‌تیمی‌هایش از ناحیه مچ پای چپ دچار آسیب‌دیدگی شد.

تیم والیبال باریج اسانس کاشان در هفته اول لیگ برتر والیبال کشور روز چهارشنبه در ورامین میهمان تیم متین وارنای ورامین است.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول