اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان گنبدکاووس خبر داد

آغاز ساخت بزرگترین خانه تخصصی والیبال کشور در گنبدکاووس

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: پایتخت والیبال ایران صاحب یکی از مجهزترین فضاهای تخصصی و آموزش والیبال در سطح آسیا خواهد شد.

آغاز ساخت بزرگترین خانه تخصصی والیبال کشور در گنبدکاووس

حیدرعلی احمدی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: ساخت بزرگ‎ترین و مجهزترین خانه تخصصی والیبال کشور در شهر گنبدکاووس به عنوان پایتخت والیبال کشور در دستور کار قرار گرفته که مطالعات فاز صفر و یک آن با تامین اعتبار معادل 700 میلیون ریال از محل اعتبارات کمک دارایی‌های سرمایه‌های استانی در مرداد ماه سال جاری به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه این پروژه یکی از منحصربه‌فردترین پروژه‌های تخصصی در والیبال کشور و آسیایی است افزود: امکانات نرم‌افزاری و سخت افزاری می‌توانند سرعت پیشرفت و دستیابی به قله‌های افتخار در والیبال را به عنوان مکمل یکدیگر چند برابر نمایند.

احمدی یادآور شد: این مرکز در مساحتی بالغ بر 3 هزار و 200 مترمربع ساخته خواهد شد که شامل دو سالن تخصصی آموزش والیبال مخصوص آقایان و بانوان، بخش آب درمانی شامل استخر، جکوزی، سالن بدن‎سازی و سنجش آمادگی قهرمانان، خوابگاه 120 نفره و بخش اداری خواهد بود.

وی با بیان اینکه ساخت و اجرای کامل پروژه در حدود 28 میلیارد ریال در یکی از بهترین نقاط شهری جنب سالن ورزشی المپیک برادران احداث خواهد شد اظهار داشت: این مکان یکی از بهترین فضاهای تخصصی برای برگزاری اردوی تیم‎های ملی در رده‌های مختلف در سال‎های آینده خواهد بود.

فرماندار گنبدکاووس همچنین خاطر نشان کرد: علاوه بر اعتبار هزینه شده که مربوط به اعتبارات سال 1390 بوده است از محل اعتبارات تملک‎دارایی‌های سرمایه‌های استانی سال 1391 نیز اعتباری معادل 5 میلیارد ریال اختصاص یافته که به تایید شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و همچنین کمیته برنامه‌ریزی شهرستان گنبدکاووس رسیده است. 

این مقام مسئول افزود: در حال حاضر نیز همه مطالعات و طراحی‌ها به پایان رسیده و طراحی سه بعدی آن از سوی شرکت مشاور به هیئت والیبال استان تحویل داده شده که رونمایی شده و سعی و تلاش دست‌اندرکاران این پروژه بر این است که این پروژه تا سه سال آینده به بهره‌برداری کامل برسد.

وی اظهار امیداوری کرد: با توجه به حضور پیشکسوتان متعدد و به نام در استان گلستان و شهر گنبدکاووس و تشکیل مدارس والیبال و استفاده از امکانات شده در این پروژه شاهد شکوفایی مستدام پیوسته والیبال ایران در سطح آسیا و جهان باشیم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول