اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل خبر داد

آماده میزبانی لیگ برتر والیبال هستیم/ افزایش محسوس بلیط امکان‌پذیر نیست

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با اعلام اینکه افزایش هزار تومانی قیمت بلیط دیدارهای خانگی کاله مازندران را تایید می‌کنم، گفت: از همه لحاظ برای میزبانی هرچه بهتر در نخستین دیدار خانگی کاله مازندران آمادگی کامل داریم.

آماده میزبانی لیگ برتر والیبال هستیم/ افزایش محسوس بلیط امکان‌پذیر نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در پی حرف و حدیث‌هایی مبنی بر عدم انجام نخستین دیدار خانگی کاله مازندران در این شهرستان گفت‌وگویی را صبح امروز با رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان انجام دادیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با تایید خبر افزایش قیمت بلیت دیدارهای خانگی کاله مازندران در فصل جدید لیگ برتر والیبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در این شهرستان بیان داشت: ما نیز معتقدیم که بلیت دیدارهای کاله مازندران در فصل جدید لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور بالا رود.

هاشم جمشیدپناه افزود: با تشکیل جلسات متعدد در کمیسیون امنیت شورای تامین شهرستان با افزایش هزار تومانی قیمت بلیط موافقت شد یعنی بلیت‌های دیدار خانگی کاله که در سال گذشته به مبلغ 2 هزار تومان ارایه می‌شد امسال با قیمت 3 هزار تومان به تماشاگران و مشتاقان والیبال فروخته شود البته این موضوع با موافقت اعضای این کمیسیون همراه بود.

وی تصریح کرد: باید در این مسئله توان مالی عموم مردم درنظر گرفته شود، زیرا هواداران این تیم که در سالن حاضر می‌شوند از قشر دانش‌آموز تا پیرمرد 60 ساله هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با تاکید اینکه ما موظف هستیم در بحث بلیط فروشی بر اساس دستور شورای تامین شهرستان عمل کنیم، گفت: در امر بلیط فروشی نیز دستورات اتخاذ شده اجرا می‌شود.

وی با اعلام اینکه تاکنون در سه دوره گذشته لیگ برتر والیبال سعی داشتیم تا بهترین میزبانی از دیگر تیم‌ها فراهم آوریم، یادآور شد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته و حتی بیشتر از آن برای تجهیز سالن پیامبر اعظم (ص) اعتبار اختصاص دادیم و با رنگ‌آمیزی سالن و زمین مسابقه، مهیاکردن امکانات آب، برق، گاز و سیستم‌های حرارتی سالن آمادگی کامل برای برگزاری دیدارهای والیبال لیگ برتر داریم.

جمشیدپناه در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر وجود حرف و حدیث‌هایی درباره عدم انجام نخستین دیدار خانگی کاله مازندران در این شهرستان و درخواست این تیم برای برگزاری این بازی در یکی از شهرهای تهران و ساری اذعان داشت: این تیم خواستار افزایش بیشتر قیمت بلیت برای ارائه به هواداران و تماشاگران است که شورای تامین با نظر باشگاه مخالفت کرده و افزایش بیش از اندازه قیمت بلیت را لازم نمی‌بیند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول