اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی:

عفاف و حجاب در واحدهای دانشگاه آزاد پیگیری شود

خبرگزاری فارس: رئیس منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسئله عفاف و حجاب باید در تمام واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی پیگیری شود.

عفاف و حجاب در واحدهای دانشگاه آزاد پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، صمد مؤمن‏ب‌الله در دومین جلسه شورای منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی در رودهن، ضمن توجه به سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی، دستاوردهای مهم سفر و تأثیرات آن در ابعاد داخلی و خارجی را مورد بررسی قرار داد.

وی توجه حضار را به نحوه زندگی فردی و اجتماعی معظم‏‌له معطوف داشت و بیان کرد: تمام مدیران در همه سطوح باید از این اخلاق والای انسانی درس اخلاق و مدیریت بگیرند.

رئیس منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی همچنین به نقش مهم رؤسای واحدها و مراکز دانشگاهی اشاره و اضافه کرد: مسئله بسیار مهمی که باید به طور مجدانه پیگیری شود، مسئله عفاف و حجاب در واحدهای دانشگاهی است و این ارزش ناب اسلامی باید به جدیت مورد پیگیری قرار گیرد.

مؤمن‏ب‌الله همچنین بر داشتن نظارت مستمر و نگاه مدیریتی و کارشناسی در تمام سطوح دانشگاهی تأکید کرد.

در ابتدای این جلسه، رؤسای واحدها و مراکز دانشگاهی منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی به همراه رئیس منطقه هشت، بهروز میرزا دبیر منطقه هشت و ... با حضور در گلزار شهدای گمنام رودهن به مقام شهدای عزیز ادای احترام کردند.

در این جلسه، علیرضا ایرانبخش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن ضمن خوش‌‏آمدگویی به میهمانان، به ارائه گزارشی از رشد و توسعه و دستاوردهای واحد رودهن در زمینه‌‏های مختلف پرداخت.

در این جلسه، دبیر منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت منطقه، بر ارسال به موقع آمار خصوصاً در طرح جامع آموزشی تاکید کرد.

در ادامه این جلسه، رؤسای واحدها و مراکز دانشگاهی به ترتیب به طرح دیدگاه‏ها و نقطه نظرات خود پرداختند و پیشنهادات ارائه شده از سوی هر واحد بند به بند مطرح و تصمیم‏‌گیری شد.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول