اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم:

کاهلی مسئولان در شرایط بدر و خیبر پذیرفتنی نیست

خبرگزاری فارس: دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم با بیان اینکه آرمان‌خواهی مستلزم صبر بر رنج‌ها است، گفت: در شرایط بدر و خیبر هیچ‌گونه کاهلی و تنبلی از هیچ مسئولی پذیرفتنی نیست.

کاهلی مسئولان در شرایط بدر و خیبر پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مصطفی روحی ظهر امروز در نشست افشاگری جنایات گروهک منافقین در تالار شیخ مفید دانشگاه قم اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول 33 سال پس از پیروزی خود با فراز و نشیب‌های بسیاری روبه‌رو بوده و از گردنه‌های بسیار سختی عبور کرده است.

وی ادامه داد: هشت سال جنگ‌ تحمیلی، ترور شخصیت‌ها و تحریم اقتصادی تنها نمونه‌ای از دشمنی‌ علیه این نظام و ملت است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم خاطرنشان کرد: اسلام به ما آموخته که برای رسیدن به قله‌های کمال مادی و معنوی باید در رنج‌ها و سختی‌ها صبوری داشت.

وی افزود: ما معتقدیم باید برای عزت فردای خود سختی‌های امروز را تحمل کرده و اجازه ندهیم که جنگ روانی دشمنان بر ما تأثیری بگذارد.

روحی گفت: اگر جوانان امروز در رودخانه تلاش و کوشش شنا نکنند، به دریای سعادت نخواهند رسید و این موضوع را ما از سیره اهل بیت(ع) و بزرگان دین آموخته‌ایم.

وی با بیان اینکه آرمان‌خواهی مستلزم صبر بر رنج‌ها است، ابراز داشت: در شرایط بدر و خیبر هیچ‌گونه کاهلی و تنبلی از هیچ مسئولی پذیرفتنی نیست.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم دانشجویان را پاسداران انقلاب اسلامی خواند و عنوان کرد: مطالبه اصلی دانشجویان حرکت و کوشش مسئولان در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به سفر اخیر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی گفت: ایجاد و تحقق یک تمدن نوین اسلامی یکی از مهم‌ترین مطالبی بود که رهبر انقلاب در این سفر به آن اشاره کردند.

روحی ادامه داد: قشر فرهیخته کشور در ایجاد و تحقق تمدن اسلامی وظیفه بزرگی بر عهده دارند.

وی اظهار داشت: یکی از آسیب‌هایی که در سال‌های اخیر برخی از دانشجویان را مبتلا کرده، آفت گوشه‌گیری و انزواطلبی است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم گفت: دانشجو باید نظرات خود را در قالب تشکل‌های دانشجویی پیگیری کرده و بزرگ اندیشیدن و کار جمعی را یاد بگیرد.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول