اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت

بازدید سرزده فرماندار چناران از اداره ثبت اسناد و املاک چناران

خبرگزاری فارس: فرماندار چناران به صورت سرزده از واحدهای مختلف اداره ثبت اسناد و املاک چناران بازدید و ضمن مذاکره حضوری چهره به چهره با تعدادی از مراجعان و پرسنل از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل مرتبط با این اداره قرار گرفتند.

بازدید سرزده فرماندار چناران از اداره ثبت اسناد و املاک چناران

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، فرماندار شهرستان چناران به همراه مسئول روابط عمومی و مسئول دفتر امور اجتماعی فرمانداری شهرستان چناران به صورت سرزده از واحدهای مختلف اداره ثبت اسناد و املاک چناران بازدید و ضمن مذاکره حضوری چهره به چهره با تعدادی از مراجعان و پرسنل از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل مرتبط با این اداره قرار گرفتند.

سید علی حسینی فرماندار چناران در این بازدید با اشاره به خدمات صورت گرفته در زمینه ثبت املاک در شهرستان چناران اظهار کرد: اداره ثبت اسناد و املاک، امین اموال و املاک مردم است و پرسنل آن باید در حوزه کاری خود نهایت دقت و تلاش لازم را انجام دهند.

فرماندار چناران گفت: با توجه به کمبود امکانات، فضای اداری و منابع مالی این اداره دارای عملکرد مطلوبی بوده است.

وی افزود: حوزه کاری اداره املاک چناران به دلیل شرایط و موقعیت خاص و قابل توجه شهرستان و رغبت و تمایل شدید مردم برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف از جمله کشاورزی، صنعتی و غیره یکی از حساس‌ترین و پرکارترین ادارات ثبت اسناد و املاک حوزه استان خراسان‌رضوی است.

فرماندار چناران ادامه داد: چارت و فضای اداری موجود متناسب با این حجم و حساسیت کار نیست.

حسینی تاکید کرد: ضرورت دارد عنایت بیشتری صورت گیرد هر چند که در مدت اخیر اقداماتی در راستای حل اساسی مشکل صورت گرفته از جمله اختصاص زمین مناسب و اعتبار اولیه، ساخت است به پیگیری‌ها و اقدامات سرعت عمل بخشیده شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول