اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شوشتر خبر داد

برگزاری 30 یادواره شهدا طی سال ‌جاری در شوشتر

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شوشتر ‌از برگزاری 30 یادواره شهدا در سال‌جاری در این شهرستان ‌خبر داد‌.

برگزاری 30 یادواره شهدا طی سال ‌جاری در شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، ‌‌عبدالهادی حسین‌زاده عصر امروز در نشست خبری اظهار داشت: در سال‌جاری 30 یادواره شهدا در سطح شهرستان شوشتر برگزار می‌شود و در این باره برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

وی با اشاره به زمان برگزاری این یادواره‌ها در شوشتر افزود: معمولا این یادواره‌ها در نیمه دوم سال به دلیل مساعد بودن شرایط آب و هوایی برگزار می‌شود ولی زمان اجرای یادواره‌ها برعهده پایگاه‌های مقاومت است.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه در ماه‌های ترافیک برگزاری یادواره شهدا را خواهیم داشت، خاطر نشان کرد: در ماه‌های آینده ترافیک برگزاری یادواره‌های شهدا را در شوشتر خواهیم داشت و به این دلیل در تلاش هستیم تا این یادواره‌ها با فاصله زمانی مناسبی برگزار شود.

فرمانده سپاه ناحیه شوشتر با اشاره به اینکه برگزاری یادواره‌های تنها از سوی سپاه پاسداران حمایت می‌شود، افزود: برپایی یادواره‌های به دلیل اینکه جنبه معنوی و مردمی دارد بسیار مدنظر است و در تلاش هستیم تا کمترین نقش را نهادهای دولتی ایفا کنند و بیشترین نقش برعهده مردم باشد.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه باید یاد و خاطره شهدا را در جامعه زنده نگهداشت، تأکید کرد: باید برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه تلاش کرد و برگزاری یادواره شهدا در سطح شهرستان شوشتر در این راستا است.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول