اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با فروش اوراق مشارکت

200 میلیارد تومان به طرح‌های آبفای کشور اختصاص می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور گفت: با فروش اوراق مشارکت 200 میلیارد تومان به طرح‌های آبفای کشور اختصاص می‌یابد.

200 میلیارد تومان به طرح‌های آبفای کشور اختصاص می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی آبفای استان اصفهان، مهدی ثمره‌هاشمی در حاشیه سفر به اصفهان با اشاره به اینکه با فروش اوراق مشارکت 200 میلیارد تومان به طرح‌های آبفای کشور اختصاص می‌یابد، اظهار کرد: از این مبلغ سهمیه استان اصفهان حدود 15 تا 20 میلیارد تومان است.

وی گفت: در حال حاضر برخی از شهرهای منطقه برخوار و شاهین‌شهر اصفهان به دلیل تأمین نشدن منابع مالی زیرپوشش شبکه فاضلاب نیست.

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا افزود: کمبود اعتبار مانع از اجرای شبکه فاضلاب در برخی از شهرهای این مناطق شده است که با فروش اوراق مشارکت بخشی از این کمبود مرتفع می‌شود.

وی درباره اجرای شبکه فاضلاب در شهر حبیب‌آباد نیز گفت:در سال جاری اعتباری برای اجرای شبکه فاضلاب در شهر حبیب‌آباد در نظر گرفته نشده اما در سال آینده از طریق بودجه عمومی منابع مالی برای آن در نظر گرفته می‌شود.

ثمره‌هاشمی تاکید کرد: اکنون در بسیاری از شهرهای کشور از پساب تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در بخش‌های کشاورزی و صنعتی استفاده می‌شود و با ارتقای تکنولوژی در تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فرایند تصفیه پساب افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه شرکت آب منطقه‌ای مجوز استفاده از پساب را در بخش‌های مختلف صادر می‌کند، افزود: اگر استفاده از پساب در هر نقطه از کشور مهیا شود، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مجوز لازم برای استفاده از این نوع منابع را از شرکت آب منطقه‌ای دریافت می‌کند.

به گفته مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور، مجوزی که برای مجتمع فولاد مبارکه اصفهان برای استفاده از پساب تصفیه‌خانه‌های لنجان و مبارکه صادر شده، نمونه‌ای از این مجوز است.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول