اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره شهید رجایی استان اصفهان

تندیس جشنواره شهید رجایی به آبفای کاشان رسید

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب کاشان از کسب عنوان دستگاه اجرایی برتر و دریافت تندیس در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان توسط این شرکت خبر داد.

تندیس جشنواره شهید رجایی به آبفای کاشان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمد مسافری شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اثربخشی و کارایی در فرایندها و روش‌ها، اصلاح ساختارهای سازمانی و ارتقای رضایت‌مندی مردم از جمله محورهایی است که موجب معرفی این شرکت به عنوان دستگاه اجرایی برتر شده است.

وی همچنین توسعه دولت الکترونیک، استقرار نظام مدیریت عملکرد، ساماندهی و توانمندسازی منابع انسانی و ارتقای سلامت اداری را از دیگر محورهای انتخاب آبفای کاشان به عنوان دستگاه اجرایی برتر ذکر کرد و گفت: مستندات این ارزیابی از سوی این معاونت به صورت نرم‌افزار جامع تهیه و به جشنواره شهید رجایی ارائه شد.

به گفته وی، ارزیابی علمکرد دستگاه‌های اجرایی هر سال در قالب جشنواره شهید رجایی از سوی استانداری‌های کشور با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مهرورزی و خدمت به مردم برگزار می‌شود.

این مسئول شناسایی دستگاه‌های برتر، نقاط ضعف و قوت دستگاه‌ها، ارائه پیشنهادات، شناسایی دستگاه‌های ارتقا یافته و دستگاه‌هایی که بالاترین سطح رشد بهره‌وری را داشته‌اند را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

مسافری خاطرنشان کرد: از شرکت آبفای کاشان به علت کسب این موفقیت توسط استاندار اصفهان در مراسمی با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل استان تقدیر شد.

به گفته وی همچنین در این جشنواره از حسین ابراهیمی به عنوان مدیر نمونه، رحیم طالب‌زاده به عنوان کارشناس نمونه و ابوالقاسم اربابی به عنوان کارمند نمونه با اهدای لوح تقدیر و جوایز تقدیر شد.

مسافری متذکر شد: در جشنواره شهید رجایی استان اصفهان 300 کارمند نمونه، 71 دستگاه و نهاد اجرایی و همچنین 9 دستگاه برتر شامل سه گروه وزارتخانه‌ها و سازمان‌های وابسته و مستقل از نهاد ریاست جمهوری، مؤسسات و نهادها و شرکت‌ها، بانک‌ها و بیمه‌های دولتی در هفت محور عمومی و 20 شاخص کلی و 104 نوع فعالیت مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول