اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت آبفای جنوب شرق تهران:

شهرستان پاکدشت به مرکز ارتباطات 122 شرکت آبفا مجهز شد

خبرگزاری فارس: شهرهای فرو‌ن‌آباد و شریف‌آباد در شهرستان پاکدشت به شهرهای تحت پوشش خدماتی سامانه 122 شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان پیوستند.

شهرستان پاکدشت به مرکز ارتباطات 122 شرکت آبفا مجهز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط عمومی شرکت آبفای جنوب شرقی، معاون نظارت بر بهره‌برداری این شرکت با مثبت ارزیابی کردن عملکرد مرکز ارتباطات 122، از افزایش شهرهای تحت پوشش مجهز به این سامانه خبر داد و افزود: در حال حاضر تقریباً تمامی شهرهای تابعه شرکت به سامانه 122 مجهز می‌باشند و شهروندان شهرهای شریف‌آباد و فرون‌آباد که به تازگی به این مرکز پیوستند می‌توانند در طول شبانه‌روز به صورت تلفنی با شماره‌گیری شماره سه رقمی 122، حوادث آبرسانی را گزارش کنند.

غلامرضا مرادی در ادامه یکی از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی سامانه 122 را تسریع امر خدمت‌رسانی در زمان بروز حوداث آبرسانی برشمرد و آن را در واقع پل ارتباطی بین شرکت آبفا  و شهروندان دانست و اظهار داشت: سامانه 122 شرکت به‌صورت شبانه‌روزی و آنلاین آماده پاسخگویی به مردم شریف جنوب شرق استان تهران می‌باشد و به‌طور متوسط روزانه کاربران این مرکز ارتباطی به 300 مورد تماس تلفنی مشترکان پاسخ داده و این درحالی است که در زمان بروز حوادث این آمار  تا مرز دو برابر نیز افزایش می‌یابد.

وی در پایان اضافه کرد: کارکنان این سامانه پس از ثبت دقیق محل، زمان و دیگر مشخصات حادثه بلافاصله موارد آن را به پست امداد اداره مربوطه اعلام کرده تا اکیپ امداد در کم‌ترین زمان ممکن  نسبت به رفع آن اقدام کنند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول