به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران بهنقل از روابط عمومی شرکت آبفای جنوب شرقی، معاون نظارت بر بهرهبرداری این شرکت با مثبت ارزیابی کردن عملکرد مرکز ارتباطات 122، از افزایش شهرهای تحت پوشش مجهز به این سامانه خبر داد و افزود: در حال حاضر تقریباً تمامی شهرهای تابعه شرکت به سامانه 122 مجهز میباشند و شهروندان شهرهای شریفآباد و فرونآباد که به تازگی به این مرکز پیوستند میتوانند در طول شبانهروز به صورت تلفنی با شمارهگیری شماره سه رقمی 122، حوادث آبرسانی را گزارش کنند.
غلامرضا مرادی در ادامه یکی از مهمترین اهداف راهاندازی سامانه 122 را تسریع امر خدمترسانی در زمان بروز حوداث آبرسانی برشمرد و آن را در واقع پل ارتباطی بین شرکت آبفا و شهروندان دانست و اظهار داشت: سامانه 122 شرکت بهصورت شبانهروزی و آنلاین آماده پاسخگویی به مردم شریف جنوب شرق استان تهران میباشد و بهطور متوسط روزانه کاربران این مرکز ارتباطی به 300 مورد تماس تلفنی مشترکان پاسخ داده و این درحالی است که در زمان بروز حوادث این آمار تا مرز دو برابر نیز افزایش مییابد.
وی در پایان اضافه کرد: کارکنان این سامانه پس از ثبت دقیق محل، زمان و دیگر مشخصات حادثه بلافاصله موارد آن را به پست امداد اداره مربوطه اعلام کرده تا اکیپ امداد در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام کنند.
انتهای پیام/ی30