اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها:

استقبال نکردن از پروازها منجر به تعطیلی فرودگاه جهرم می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها گفت: استقبال نکردن از پروازها و فروش نرفتن صندلی‌ها منجر به تعطیلی فرودگاه جهرم می‌شود.

استقبال نکردن از پروازها منجر به تعطیلی فرودگاه جهرم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، محمد رسولی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات فرودگاه، جاده و راه‌های مواصلاتی این شهرستان که با حضور مسئولان کشوری و استانی در فرودگاه جهرم برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به سابقه طولانی فرودگاه جهرم لزوم توسعه و گسترش آن احساس می‌شود.

وی موانع فیزیکی، عدم توسعه‌یافتگی و نبود تجهیزات فرودگاهی را از جمله عوامل و مشکلات موجود فرودگاه جهرم دانست و افزود: امسال حدود 100 میلیون تومان تجهیزات برای توسعه فرودگاه جهرم اختصاص یافته است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها با اشاره به خرید یک دستگاه ناوبری هوایی برای فرودگاه جهرم بیان داشت: با راه‌اندازی این دستگاه ناوبری هوایی زمینه توسعه فرودگاه جهرم محقق می‌شود.

وی با بیان لزوم توسعه و گسترش باند فرودگاه جهرم بیان کرد: گستره باند با عرض 24 متر ظرفیت پذیرش هواپیمای فوکر 100 را داشته و با توجه به اینکه توسعه باند فرودگاه نیاز به ایجاد چند فاکتور اساسی دارد باید این امور در فرودگاه جهرم بررسی شده و بعد از آن تغییرات اساسی در آن ایجاد شود.

رسولی‌نژاد با بیان اینکه سال گذشته 120 میلیارد تومان برای توسعه فرودگاه‌های کشور هزینه شده است، خاطرنشان کرد: نزدیک به 40 میلیارد تومان از کل این هزینه از محل استان‌ها تامین شده است.

وی با بیان اینکه تصمیم‌گیری برای توسعه فرودگاه جهرم پس از بازدید و بررسی‌های انجام شده نهایی می‌شود، گفت: باید ضمانتی برای شرکت‌های هواپیمایی باشد تا این شرکت‌ها بتوانند با اطمینان کامل پروازهای این فرودگاه را انجام دهند و در صورت فروخته نشدن صندلی‌ها مشکل پروازها در جهرم همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها با اشاره به لزوم حمایت مسئولان جهرم از توسعه فرودگاه و پروازهای آن خاطرنشان کرد: در سال گذشته 300 میلیون تومان برای هزینه‌های جاری هر فرودگاه صرف شده است و باید زمینه توسعه درآمد فرودگاه‌ها محقق شود.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول