اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذربایجان‌غربی صورت گرفت

دریافت پروانه علامت استاندارد توسط 77 واحد تولید مصالح ساختمانی

خبرگزاری فارس: مدیر کل استاندارد آذربایجان‌غربی گفت: 77 واحد تولید مصالح ساختمانی آذربایجان‌غربی پروانه علامت استاندارد دریافت کرده‌اند.

دریافت پروانه علامت استاندارد توسط 77 واحد تولید مصالح ساختمانی

منصور جلایر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در حال حاضر 528 واحد تولید مصالح ساختمانی در استان فعالیت دارد.

وی تصریح کرد: برخی از این واحدها به صورت سنتی و برخی به صورت صنعتی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

جلایر با بیان اینکه در سال‌های اخیر گام‌های بزرگی در راستای استاندارد سازی مصالح ساختمانی برداشته‌ایم، افزود: معرفی استانداردهای موجود در این زمینه برای تولیدکنندگان مصالح ساختمانی از دیگر اقداماتی است که در این راستا انجام گرفته است.

وی با اشاره به پراکندگی واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی استاندارد در استان، خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی استاندارد در 16 شهر استان پراکنده شده‌اند.

جلایر با اشاره به اینکه مجموع تولیدات استاندارد این حوزه بیش از 400 تولید این حوزه است، گفت: توجه به استاندارد بودن مصالح ساختمانی باید تمام اقشار جامعه مورد توجه قرار گیرد.

مدیر کل استاندارد آذربایجان‌غربی اظهار داشت: باید فرهنگ‌سازی برای رعایت و استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در بین مردم جامعه نهادینه شود.

جلایر با اشاره به نقش مصالح ساختمانی استاندارد در برابر مقابله با حوادث ناشی از بلایای طبیعی، تصریح کرد: استفاده از مصالح ساختمانی گام موثری در راستای مدیریت بلایای طبیعی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول