اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر برگزاری نمایشگاه‌های استان قم خبر داد

نبود شرایط استاندارد و ایمنی در محل دائمی نمایشگاه‌های قم

خبرگزاری فارس: مدیر برگزاری نمایشگاه‌های استان قم گفت: محل برگزاری نمایشگاه‌های دائمی استان قم شرایط نامطلوب و غیر استانداردی دارد و نیازمند است مشکلات این محل برطرف شود.

نبود شرایط استاندارد و ایمنی در محل دائمی نمایشگاه‌های قم

مجتبی علیشاهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به آتش‌سوزی محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم در شهریور امسال بیان کرد: پس از وقوع این حادثه شرایط ایمنی و استاندارد برای برگزاری نمایشگاه‌ها در این محل انجام نشد.

وی افزود: پس از وقوع آتش سوزی در این محل که منجر به تعطیلی چند روزه نمایشگاه پاییزه شد، اقدامات امنیتی و زیرساختی برای برگزاری نمایشگاه‌ها صورت نگرفت.

مدیر برگزاری سومین نمایشگاه‌ خانه مدرن و دکوراسیون داخلی در استان قم ادامه داد: در نظر نگرفتن شرایط غیر ایمن و استاندارد در محل نمایشگاه موجب مشکلات اقتصادی برای غرفه داران و مدیران برگزاری نمایشگاه‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه پس از وقوع حادثه آتش سوزی در محل دائمی نمایشگاه‌ها دو نمایشگاه با شرایط غیر استاندارد و غیر ایمن برگزار شد، تصریح کرد: در صورتی که نمایشگاه یک بار دیگر دچار حادثه شود هیچ وسیله‌ای برای جلوگیری از وقوع این حادثه وجود ندارد.

علیشاهی ادامه داد: قبل از برگزاری سومین نمایشگاه خانه مدرن و دکوراسیون داخلی، برای انعقاد قرار داد بیمه نمایشگاه از شرکت‌های گوناگون بیمه دعوت شد ولی کارشناسان بیمه پس از مشاهده وضعیت غیر ایمن و غیر استاندارد محل این نمایشگاه، از انعقاد قرارداد خودداری کردند.

وی در پایان سخنانش از مسئولان برگزاری نمایشگاه‌ها در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خواست نسبت به ایمن سازی محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم تا قبل از وقوع حادثه زیان بار دیگری اقدام کنند.

شایان ذکر است در شهریور ماه امسال وقوع حریق موجب تعطیلی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا شد و تعدادی غرفه نیز در اثر این حریق خسارات جدی دید.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول