اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار گناباد:

نبود شهربازی مناسب در گناباد به علت نبود سرمایه‌گذار است

خبرگزاری فارس: شهردار گناباد گفت: نبود یک شهربازی مناسب در گناباد مربوط به نبود یک سرمایه‌گذار در این بخش است.

نبود شهربازی مناسب در گناباد به علت نبود سرمایه‌گذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حمید بنایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نبود یک شهربازی مناسب در گناباد مربوط به نبود یک سرمایه‌گذار در این بخش است.

شهردار گناباد ایجاد شهربازی در تمام شهرها را بر عهده بخش خصوصی و سرمایه‌گذار دانست و افزود: امروز با وجود مشکلات مالی موجود، جذب سرمایه‌گذار حتی در شهر مشهد هم با مشکل مواجه است و شهرداری در این بخش نیاز به یک سرمایه‌گذار جهت اداره شهربازی دارد.

وی در رابطه با پارک جنگلی گناباد بیان داشت: پارک جنگلی گناباد تنها پارک دارای شهربازی موجود در گناباد بود که در سال 1378 ساخت آن با کاشت درخت آغاز شد و سال 1380 به بهره‌برداری رسید.

شهردار گناباد گفت: پارک جنگلی گناباد تا اواسط دهه 80 با استقبال پرشور شهروندان مواجه بود که بعد از آن کم کم متروکه شد.

بنایی افزود: در حال حاضر و در حالی که در کنار همین پارک، جمعه بازار افتتاح شده و مردم زیادی هر هفته به استقبال آن می‌آیند پارک جنگلی در چند قدمی آن هیچ بازدیدی ندارد.

وی تصریح کرد: بخش دیگر مشکلات این پارک موضوع آبیاری فضای سبز آن است که با مشکل کمبود آب مواجه شده و چاه آبی که توسط آن فضای سبز آبیاری می‌شد خشک شده و شهرداری با ایجاد استخر و منبعی آبی در پشت دانشگاه پیام نور درصدد رفع این مشکل است.

بنایی در مورد پارک دانشگاه آزاد نیز گفت: پارک دانشگاه آزاد در سال 1386 توسط مرحوم عباس قاسمی، شهردار وقت شهرستان شروع به احداث آن شد و به دلیل مشکلات متعدد به اتمام نرسید.

شهردار گناباد افزود: هر چند که این طرح پس از گذشت سال‌ها به طور کامل به اتمام نرسید ولی از حالت اولیه بیرون آمد.

بنایی گفت: با وجود اینکه این پارک در ایام تابستان مورد استقبال شهروندان، دانشجویان و مسافران قرار گرفته بود متاسفانه هم اکنون شاهد نشست‌هایی در سطح آن هستیم که اکثر شهروندان از این وضعیت ناراضی هستند.

وی تصریح کرد: این پارک در مسیر قنات با عمق بیش از 25 متری هر چاه احداث شد و نیاز به زیرسازی اساسی دارد که حتی با ایجاد این زیر سازی‌ها در ادامه قسمت تازه تاسیس این پارک و پیست اسکیت باز هم شاهد نشست در این قسمت هستیم.

شهردار گناباد گفت: یکی از اصلی‌ترین دلایل آن آبیاری چمن و فضای سبز پارک بوده که به مرور زمان این اتفاق به وجود آمده و ما با بوتنی توانستیم بخشی از مشکلات پارک را برطرف کنیم تا دوباره این اتفاق رخ ندهد.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول