اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دماوند خبر داد

ساخت شهربازی دماوند در 50 هزار متر مربع مساحت

خبرگزاری فارس: شهردار دماوند از ساخت شهربازی دماوند در 50 هزار متر مربع مساحت خبر داد.

ساخت شهربازی دماوند در 50 هزار متر مربع مساحت

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری دماوند، مرتضی همتی در حاشیه بازدید از پروژه احداث شهربازی دماوند که با همراهی شماری از مسئولان شهری انجام شد، خطاب به شهروندان دماوندی اظهار داشت: همه می‏دانیم که اجرای این پروژه با گستردگی نزدیک به 50 هزار متر مربع کار ساده‏ای نیست.

وی تصریح کرد: اجرای این پروژه آن هم در حالی که بخشی از 20 درصد کار در گذشته اجرا و طی یک دهه تجهیزات آن مستعمل و مستهلک شده، با توجه به کوتاهی فصل کار عمرانی در دماوند و میزان اعتبار در نظر گرفته شده در بودجه، کار ساده و آسانی نیست.

شهردار دماوند اضافه کرد: شهرداری دماوند با پشتیبانی شورای شهر مصمم به انجام کار است تا به یکی از مطالبه‏‌های اولویت‏دار مردم و شهروندان عزیز پاسخ درخور و مناسب دهیم.

همتی ادامه داد: از این رو، همراه با پیمانکار، واحدهای مختلف شهرداری و استفاده از نیروهای این واحد شهری در پروژه مشغول هستیم تا زمان بهره‌‏برداری را به حداقل رسانیم.

شهردار دماوند گفت: مردم دماوند سال‏هاست از کنار این مجموعه عبور می‏کنند، بی‌‏آنکه از آن بهره‏‌مند باشند و بتوانند آن را مورد استفاده قرار دهند.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول