اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال تاکنون

8 شهربازی در خوزستان پلمب شد

خبرگزاری فارس: کار‌شناس اداره نظارت بر اجرای استاندارد خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هشت شهربازی با 89 وسیله بازی غیراستاندارد در شهرهای مختلف استان پلمب و از دسترس استفاده خارج شدند.

8 شهربازی در خوزستان پلمب شد

اسماعیل عزیزی‌ها در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: وسایلی که مجوز بهره برداری دریافت نکرده و پلمب شده‌اند شامل هشت وسیله شهربازی امیدیه، سه وسیله شهربازی ویس، دو وسیله شهربازی آبادان، پنج وسیله شهربازی قلعه تل و تعدادی از وسایل شهرهای بازی دزفول، مسجدسلیمان و خرمشهر است.

وی با بیان اینکه برخی وسایل بازی در شهرهای بازی استان به دلیل بر طرف نکردن عدم انطباق‌ها پلمب شده‌اند، تصریح کرد: در صورتی که نقص‌های وارده رفع شود، آن وسایل فک پلمب شده و اجازه فعالیت به آن‌ها داده می‌شود در غیر این صورت و در صورت عدم دریافت مجوز بهره برداری قطعی، وسیله مربوطه باید از شهربازی خارج و جمع آوری شود.

عزیزی‌ها بر ضرورت افزایش نظارت توسط شهرداری‌ها بر شهربازی‏های تحت تملک آن‌ها تاکید کرد و گفت: روند بازرسی شهرهای بازی و محل‌های بازی کودکان در مهدهای کودک توسط اداره استاندارد تشدید شده با این وجود، همکاری در خارج کردن وسایل غیر استاندارد از شهرهای بازی توسط مسئولان ذیربط لازم است تا از وقوع هرگونه حادثه‌ای جلوگیری به عمل آید.

وی یادآور شد: اداره کل استاندارد خوزستان به عنوان پیشرو در امر استاندارد سازی شهرهای بازی در سطح کشور، به صورت شبانه روزی آماده‏ دریافت دیدگاه‌ها، پیشنهادات و انتقادات مردم خوزستان از طریق سامانه 1517 است.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول