اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه همایش بزرگداشت 30 مهر

نمایشگاه 30 مهر در همدان گشایش یافت

خبرگزاری فارس: در حاشیه همایش بزرگداشت 30 مهر در همدان، نمایشگاه 30 مهر گشایش یافت.

نمایشگاه 30 مهر در همدان گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز در حاشیه همایش بزرگداشت 30 مهر نمایشگاهی نیز به همین مناسبت در تالار معلم همدان گشایش یافت.

در این نمایشگاه 100 قطعه اسناد شامل عکس‌های رخداد 30 مهر همدان، قیام این روز توسط دانش‌آموزان و اسناد روزنامه‌ای موجود از این روز در این نمایشگاه به تصویر کشیده شده است.

هدف از برگزاری این نمایشگاه توجه دادن اقشار مختلف مردم به ابعاد عمیق این رویداد حماسی بر اساس مستندات موجود از این روز است.

این عکس‌ها و اسناد 30 مهر با همکاری دستگاه‌هایی چون آموزش و پرورش، ثبت احوال، اسناد ملی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و اقشار مختلف مردم جمع‌آوری شده است تا در این نمایشگاه برای تبیین و روشنگری مورد استفاده سایر افراد قرار گیرد.

خاطرنشان می‌شود در سال 57 با هتک حرمت به یکی از دانش‌آموزان دختر همدان توسط مأموران رژیم ستمشاهی دانش‌آموزان اعتراض خود را با حضور در خیابان‌های همدان و با حضور روحانیت و اقشار مختلف مردمی اعلام کردند و این حرکت اعتراض‌آمیز دانش‌آموزان منجر به خلق حماسه در 30 مهر 57 و سپس 13 آبان شد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول