اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان:

روند شکل‌گیری و پیروزی انقلاب در همدان مغفول مانده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان همدان گفت: روند شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی در همدان مقدار زیادی مغفول مانده است.

روند شکل‌گیری و پیروزی انقلاب در همدان مغفول مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق بعد از ظهر امروز در رونمایی از عنوان کتابخانه عمومی «30 مهر» خضر، با بیان اینکه حماسه 30 مهر همدان مقدار زیادی مغفول مانده بود، اظهار داشت: طی سه ساله اخیر به ویژه امسال به همت همه مسئولان به ویژه اتحادیه انجمن‌های اسلامی اقدامات خوبی در راستای شناساندن ابعاد این قیام شکل گرفت.

وی با بیان اینکه استاندار همدان و معاون سیاسی ـ امنیتی مدیریت خوبی را در زمینه توجه دادن به رخداد حماسی 30 مهر اعمال کردند، افزود: طی چند روز اخیر ما شاهد برنامه‌های مختلفی با عنوان 30 مهر بودیم که بر این اساس باید معترف باشیم 30 مهر امسال به یک روز موکول نشد.

فرماندار همدان تصریح کرد: طی یک هفته اخیر شاهد برنامه‌های مختلفی در ابعاد همایش‌ها در زمینه شناساندن حماسه 30 مهر در همدان بودیم.

وی با بیان اینکه روند شکل‌گیری انقلاب اسلامی در دفتر اسناد رسمی و ملی کشور وجود دارد، گفت: روند شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی در همدان مقدار زیادی مغفول مانده است.

قهرمانی‌مطلق ابراز داشت: امیدواریم با فرازی که در 30 مهر به عنوان یک نقطه اوج و قله در همدان اتفاق افتاد روند شکل‌گیری انقلاب از قبل و بعد از حماسه 30 مهر نیز تبیین شود.

به گفته وی، جمع‌بندی و مستندسازی حماسه 30 مهر همدان حرکت بسیار خوبی است که اثرگذاری بسیاری در افکار عمومی دارد.

فرماندار همدان در پایان با بیان اینکه بنیاد حفظ آثار در زمینه مستندسازی آثار و وقایع دفاع مقدس کار ارزشمندی را بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: شایسته است چنین کاری در زمینه روند انقلاب اسلامی در همدان نیز انجام شود و نقاط اوج انقلاب نظیر تشییع جنازه آیت‌الله ملاعلی همدانی و روزی که مردم همدان جلوی ستون زرهی کرمانشاه به سمت تهران را در ابتدای جاده کرمانشاه گرفتند نیز مورد توجه و تبیین قرار گیرد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول