اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر قرارگاه سایبری بسیج:

رسانه‌ها به ترویج فرهنگ رضوی توجه کنند

خبرگزاری فارس: مدیر قرارگاه سایبری بسیج گفت: رسانه‌ها و مطبوعات کشور بایستی به توسعه و ترویج فرهنگ رضوی همت گمارند.

رسانه‌ها به ترویج فرهنگ رضوی توجه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس ازمشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حمیدرضا زندی در حاشیه بازدید از مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی اظهار کرد: موضوعات فرهنگی و اخبار مربوط به حرم‌های مطهراهل بیت(ع) و آستان مقدس حضرات معصومین(ع) مخاطب فراوانی را در جامعه دارد و رسانه‌ها باید به این مهم توجه جدی داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات گسترده آستان قدس رضوی تصریح کرد: این مجموعه معنوی توانسته انتظارات را در حوزه‌های مختلف علمی، پ‍ژوهشی و فرهنگی برآورده کند و لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های فوق‌العاده آن بیش از گذشته احساس می‌شود.

زندی در ادامه با انتقاد از اولویت بخشی به اخبار چالشی در بعضی خبرگزاری‌های کشور خاطرنشان کرد: نباید با توجیه جذب مخاطب این‌گونه اخبار را در صدر قرار داد بلکه باید به اخبار و اقدمات فرهنگی و معارفی که کلید حل معضلات کشور است، توجه جدی شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رسانه‌های کشور باید اخبار مربوط به حرم مطهر رضوی و اقدامات آستان قدس رضوی را رصد کرده و مردم علاقه‌مند و شیفته این آستان مقدس را در جریان اقدامات انجام شده قرار دهند.

مدیر قرارگاه سایبری بسیج کشور در بازدیدی دو ساعته از مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی با اقدامات متنوع این مجموعه در حوزه‌های علمی، پ‍ژوهشی، فرهنگی و اقتصادی آشنا شد.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول