اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 5 روز

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در اردبیل گشایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: به مدت پنج روز و با حضور استان‌هایی از سراسر کشور نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در استان اردبیل گشایش می‌یابد.

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در اردبیل گشایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور شرفی ظهر امروز در نشست بررسی راهکارهای اجرایی دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و خبرگزاری‌های فعال استان اردبیل اظهار داشت:‌ دومین جشنواره و نمایشگاه سراسری رسانه‌های دیجیتال استان اردبیل با هدف فرهنگ‌سازی و آشنایی خانواده‌ها با رسانه‌های دیجیتال و محتوا و کیفیت آنها برگزار می‌شود تا خانواده‌های ما با واقف شدن به اهمیت این مسئله و تحولات عرصه رسانه‌های دیجیتال بتوانند فعالیت فرزندان خود در فضای مجازی را مدیریت کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر فضای مجازی ما به درستی مدیریت نشود قطعاً در دراز مدت این فضا برای ما مدیریت خواهد کرد بنابراین لازم است همه با یکدیگر دست در دست هم داده تا یک فضای سالم و مطمئن در حوزه مجازی برای استفاده کودکان، نوجوانان و جوانان فراهم سازیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل یادآور شد: دومین جشنواره و نمایشگاه سراسری رسانه‌های دیجیتال 30 مهر تا چهارم آبان ماه به مدت پنج روز در محل نمایشگاه دایمی استان اردبیل برگزار می‌شود و از 10 صبح تا 20 شب برای بازدید عموم دایر است.

شرفی گفت:‌ این نمایشگاه با مشارکت مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال استانداری، صدا و سیما، دستگاه‌های فرهنگی استان اردبیل، شهرداری و شورای شهر و موسسه فرهنگی و هنری کاوشگران علم و فرهنگ سبلان برگزار می‌شود.

این مسئول از دایر شدن 80 غرفه در این نمایشگاه خبر داد و افزود: تبلیغات تلویزیونی و تیزر این نمایشگاه از چند روز قبل در استان اردبیل آغاز شده که امیدواریم شهرداری اردبیل نیز با مساعدت لازم اقدام به نصب اقلام تبلیغاتی در سطح شهر کند.

 

50 درصد تخفیف در عرضه محصولات رسانه‌های دیجیتال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه محصولات فرهنگی در این نمایشگاه به صورت نرم‌افزار عرضه خواهد شد، بیان داشت:‌ مانند نمایشگاه کتاب بن برای این نمایشگاه در نظر گرفته نشده اما محصولات عرضه شده در نمایشگاه با 50 درصد تخفیف در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت که علاقمندان می‌توانند با حضور در غرفه‌ها از این تخفیف بهره‌مند شوند.

شرفی از در نظر گرفتن برنامه‌های جنبی نیز در کنار این نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مسابقات سرگرمی، بازی‌های رایانه‌ای و جشنواره کودک و رسانه با حضور هنرمندان صدا و سیما،‌ گروه عمو قناد، عمو پورنگ و فیتیله در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: سعی می‌کنیم با هماهنگی‌های لازم و طی برنامه‌ریزی‌های خاص جشنواره کودک و رسانه با امنیت کامل اجرایی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از دست‌اندرکاران برگزاری اولین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال قدردانی کرد و از آنان خواست در دومین نمایشگاه نیز یاریگر فرهنگ و ارشاد اسلامی باشند.

 

غرفه ویژه پیامبر اکرم (ص) در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شرفی در بخش دیگری از سخنان خود از دایر شدن غرفه ویژه پیامبر اکرم (ص) در دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خبر داد و گفت: این غرفه با چهره‌ای خاص و با محتوای مضامین اخلاقی و تربیتی پیامبر اکرم (ص) دایر خواهد شد.

این مسئول تاکید کرد: نرم‌افزارهای ارائه شده در این نمایشگاه کاملاً کنترل شده و چک شده در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت و خانواده‌ها از سلامت و محتوای این رسانه‌ها اطمینان داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نقش خبرگزاری‌ها را در برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: از رسانه‌ها نیز می‌خواهیم همچون نمایشگاه‌های قبل دست ما را گرفته و این بار نیز نقش اصلی و اساسی خود را که همان اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق است ایفا کنند.

شرفی در پایان سخنان خود اظهار داشت: تلاش می‌کنیم غرفه خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها را نیز در این نمایشگاه بگنجانیم و ما از حضور نمایندگی خبرگزاری‌های فعال در این استان در این نمایشگاه استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول