اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفت ماه گذشته صورت گرفت

تردد بیش از یک میلیون نفر از مرزهای آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان‌غربی از تردد یک میلیون و 493 هزار و 439 نفر از مرزهای رسمی آذربایجان‌غربی خبر داد و گفت: این میزان تردد در مدت هفت ماه سال جاری به وقوع پیوسته است.

تردد بیش از یک میلیون نفر از مرزهای آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، خیبر تیبا پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور خبرنگاران در سالن جلسات اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: فعالان این دستگاه انتظامی و متولیان امور در سایر بخش‌ها نهایت تلاش خود را کردند که این ترددها با اهداف سیاحتی، زیارتی و تجاری به شکل مناسبی انجام بگیرد.

وی لازمه برقراری ثبات و امنیت مرزی را همکاری دستگاه‌های اجرایی و نهادهای امنیتی دانست و خاطرنشان کرد: این تعامل و تشریک مساعی در استان ما شکل گرفته به طوری که مناطق مرزی این استان محل مناسبی برای رفت و آمد مسافران قلمداد می‌شود.

تیبا ادامه داد: در این مدت 51 نفر ایرانی در نقاط مرزی به دلیل جعل اسناد و خروج غیرقانونی از مرزهای رسمی دستگیر شده‌اند همچنین 18 نفر تبعه بیگانه با وجودی که مدارک قانونی همراه داشتند به دلیل ارتکاب تخلف دستگیر شدند تا به موضوع رسیدگی شود.

رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 15 باند در ارتباط با سلاح منهدم شده اضافه کرد: در این راستا 42 نفر دستگیر شده‌اند و از اعضای باندها نیز 442 قبضه سلاح کشف شد که 166 قبضه جنگی بوده و بقیه شکاری هستند.

وی خاطرنشان کرد: امسال 23 نفر اراذل و اوباش به اتهام ایجاد رعب و وحشت، مزاحمت، عربده‌کشی، نزاع دسته‌جمعی دستگیر شده‌اند که از این افراد سه قبضه سلاح جنگی و مقادیری ابزار اوباشگری مانند قمه و... کشف شده که 20 نفر از آنها دستگیر شده‌‌اند لیکن مقامات قضایی قرارهای سنگین صادر کرده‌اند.

رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان‌غربی به انهدام 31 باند فساد و فحشاء در این استان اشاره کرد و اذعان داشت: ماموران 142 نفر از اعضای این باندها را دستگیر کرده و به مقامات قضایی برای رسیدگی بیشتر و تکمیل پرونده ارجاع داده‌اند.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول