اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

نخستین چمن مصنوعی شهرستان گتوند بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی و با حضور مسئولان محلی و استانی نخستین زمین چمن مصنوعی شهرستان گتوند به بهره‌برداری رسید.

نخستین چمن مصنوعی شهرستان گتوند بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند صبح امروز با حضور مسئولان شهرستانی و استانی نخستین زمین چمن مصنوعی به همراه چهار پروژه دیگر آموزش و پرورش شهرستان گتوند به بهره برداری رسید.

رئیس اداره آموزش و پرورش گتوند در این مراسم اظهار داشت: ساخت چمن مصنوعی برای فرهنگیان این شهرستان تلاش در راستای ارتقای سطح خدمات رفاهی به کارمندان این اداره است.

جلال کرمی با اشاره به مساحت این زمین چمن مصنوعی تأکید کرد: این زمین چمن مصنوعی با مساحت یک‌هزار و 50 متر مربع در مجتمع ورزشی فرهنگیان شهرستان گتوند راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اعتبار هزینه شده برای ساخت این زمین چمن مصنوعی تاکید کرد: این زمین چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر 850 میلیون ریال ساخته شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه خدمات‌دهی به مردم بهبود یافته است، تاکید کرد: توجه ویژه به مناطق محروم باعث شده است تا گرد محرومیت از چهره این شهرستان زدوده شود و سطح خدمات‌دهی به همشهریان ارتقا یابد.

* افتتاح سه پروژه بهسازی مدارس گتوند

کرمی افزود: بهسازی دبستان شهید استادیان در شهر گتوند و مدرسه شهید بابایی در شهر سماله شامل نما کاری، مقاوم سازی شناژها و دیوارها، کف‌سازی، رنگ‌آمیزی، ترمیم پشت‌بام، برق‌کشی و سیستم سرمایشی انجام شده است که از امروز بهره‌برداری از این مدرسه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اعتبار هزینه شده در این پروژه‌ها بیان کرد: در این پروژه‌ها جمعا با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

کرمی تصریح کرد: مدرسه شش کلاسه شهدای صالح شهر که کار مرمت و بهسازی آن به پایان رسیده است امروز با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد و مورد استفاده دانش آموزان و فرهنگیان این شهر تازه تاسیس قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهر صالح‌شهر از جمله شهرهای تازه تاسیس شهرستان گتوند است که جمعیتی بیش از 20 هزار نفر دارد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول