اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اوایل سال آینده

بیمارستان 90 تخت‏خوابی بومهن افتتاح می‏شود

خبرگزاری فارس: شهردار بومهن از افتتاح بیمارستان 90 تخت‏خوابی این شهر در اوایل سال آینده با مساعدت‏های مدیریت شهری و سایر نهادهای ذی‏ربط خبر داد.

بیمارستان 90 تخت‏خوابی بومهن افتتاح می‏شود

محمدرضا آهنگران امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این مساعدت‏ها برای رفاه حال مردم صورت می‏گیرد.

وی با اشاره به مساعدت‏های این نهاد در راستای اجرای طرح بیمارستان 90 تخت‏خوابی بومهن خاطرنشان کرد: شهرداری بومهن سه هزار و 500 متر مربع از اراضی شهر را به خیری داوطلب در اجرای این طرح فروخت.

آهنگران ادامه داد: این بیمارستان در خیابان جنوبی بخشداری مرکزی تهران با پیشرفت فیزیکی 40 درصدی مراحل عملیاتی خود را پشت سر می‏گذارد.

شهردار بومهن اضافه کرد: بخش‏هایی از این بیمارستان خیریه نظیر واحد فوریت‏های پزشکی پیش‏‌بیمارستانی (اورژانس)، رادیولوژی و عمومی که توسط مجموعه خیری بیمارستان الغدیر صورت اجرایی به خود گرفته است، اوایل سال آینده افتتاح و به بهره‌‏برداری می‏رسد.

بومهن، شهری در بخش مرکزی تهران و شمال‌‏شرق پایتخت در فاصله 25 کیلومتری تهران با وسعتی نزدیک به پنج هزار هکتار و ارتفاع متوسط از آب‏های آزاد جهان یک هزار و 711 متری است.

این شهر با جمعیتی تقریبی بالغ بر 40 هزار نفر از شمال با منطقه لواسانات شهرستان شمیرانات، از جنوب با شهرستان ورامین، از غرب با شهر جدید پردیس و از شرق با شهر رودهن از شهرستان دماوند همجوار است.

این شهر در سال 1375 با تشکیل نهاد شهرداری و ادغام چند منطقه روستایی دارای مدیریت واحد شهری شد.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول