اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 2 ماه آینده

هنرستان شهریار کوثر افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: در جریان بازدید استاندار اردبیل از هنرستان شبانه‌روزی استاد شهریار کوثر مقرر شد تا دو ماه آینده این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

هنرستان شهریار کوثر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل صبح امروز در جریان این بازدید اظهار داشت: این هنرستان در زیر‌بنای یک هزار و 738 متر‌مربع در حال احداث است که تاکنون برای احداث آن 777 میلیون تومان هزینه شده است.

یاور وحدتی‌پور خاطرنشان کرد: به سرعت عملیات محوطه‌سازی و دیوار‌کشی این هنرستان شبانه‌روزی دخترانه در حال انجام است و تا دو ماه آینده با تزریق اعتبار شاهد تکمیل و بهره‌برداری آن خواهیم بود.

وی یادآور شد:‌ از محل اعتبارات شهرستان 180 میلیون تومان برای این پروژه اعتبار پیش‌بینی شده است که در صورت پرداخت 80 میلیون تومان آن تا دو ماه آینده این مجموعه را آماده بهره‌برداری خواهیم کرد.

استاندار اردبیل در جریان این بازدید کار ارزشمند صورت گرفته در احداث مدارس شبانه‌روزی در تمام شهرهای استان اشاره کرد و گفت: مدارس شبانه‌روزی بهترین امکان را برای تحصیل دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در مناطق محروم به وجود آورده تا آنها بتوانند با حضور در این مراکز استعدادهای خود را شکوفا کنند.

اکبر نیکزاد تاکید کرد: همین که دانش‌آموزان مستعد مناطق روستایی و دور‌افتاده در این مدارس مشغول تحصیل بوده و از دانشگاه قبول شوند و به انسانی متعهد و متخصص تبدیل شوند برای ما بزرگترین افتخار است که پاداش دنیوی و اخروی بی‌شماری نیز نصیب مسببان احداث این مجموعه‌ها می‌شوند.

وی خطاب به دشمنان بیان داشت: آنها بیهوده دنبال نیروگاه‌های هسته‌ای ما هستند در حالی که بزرگترین نیروگاه هسته‌ای این نظام جبهه آموزش و تعلیم و تربیت واقعی است که می‌توان امیدوار بود از این مجموعه‌ها نیروهای مستعد پرورش یافته و اعتلا و ارتقا پیدا کنند.

استاندار اردبیل همچنین در جریان سفر به شهرستان کوثر از مصلی در حال احداث این شهرستان بازدید کرد و افزود: ما باید با رعایت نکات فنی نسبت به احداث مصلا اقدام کنیم تا خطر و آسیب رانش در آینده گریبانگیر این مجموعه نشده و انگشت اتهام به سوی کارشناسان و مهندسان دراز نشود.

نیکزاد با اشاره به خاکبرداری انجام شده در محل مقرر برای احداث مصلا تصریح کرد: این مکان می‌تواند در توسعه فضاهای ورزشی و فضای سبز استفاده کرد.

این مسئول ضرورت مطالعات زمین‌شناسی و ژئوتکنیک را در اجرای این پروژه خواستار شد و ادامه داد: ما نباید بدون بررسی‌های کارشناسی نسبت به اجرای مصلا اقدام کنیم چرا که در آینده‌ هیچ توجیهی برای اشتباه خود نخواهیم داشت.

استاندار اردبیل به همراه امام جمعه شهرستان کوثر حدود نیم ساعت از محوطه و مکان در نظر گرفته شده برای احداث مصلی شهرستان کوثر بازدید کرده و ابعاد اجرای آن را با حضور فرماندار و مهندسان و کارشناسان راه و شهرسازی مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند تا در صورت تایید نهایی مصلی در مکان تعیین شده احداث و عملیاتی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نیکزاد همچنین در بدو ورود به شهرستان کوثر با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهیدان انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی ادای احترام کرده و با تقدیم شاخه گل و قرائت فاتحه‌ یاد و نام بزرگ مجاهدان این سرزمین را گرامی داشت.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول