اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پارلمانی دانشگاه پیام نور کشور:

توجه به ارزش‎های انقلاب مسیر تعالی را مشخص می‎کند

خبرگزاری فارس: معاون پارلمانی دانشگاه پیام نور گفت: در عصر انفجار اطلاعات توجه به ارزش‎ها و باورهای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، مسیر تعالی را مشخص می‎کند.

توجه به ارزش‎های انقلاب مسیر تعالی را مشخص می‎کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عسکر جلالیان در همایش توجیهی فرماندهان و شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه‎های استان گلستان که در اردوگاه شیرآباد برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه تمرکز دشمن به حوزه فرهنگ دوخته شده، لذا ضرورت توجه به این بخش بیش از گذشته احساس می‎شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان در حوزه جنگ نرم فعالیت می‎کنند خاطر نشان کرد: این حوزه از سایر بخش‎های دیگر اهمیت و ارزش بالاتری دارد، جنگی که با فکر و اندیشه می‎تواند با نگاه‎های ایدئولوژیک و بعضا مذهبی همراه ‎شود.

معاون پارلمانی دانشگاه پیام نور کشور بیان داشت: در دنیایی زندگی می‎کنیم که از آن به عنوان عصر جهانی شدن و عصر انفجار اطلاعات و ارتباطات یاد می‎شود عصری که از در و دیوار اطلاعات فوران می‎کند به طوری که راه تشخیص اطلاعات درست از نادرست بسیار سخت است.

جلالیان ابراز داشت: در این برهه جهانی که دنیا به سرعت در همه حوزه‎های مختلف اقتصادی، صنعت و تکنولوژی پیش می‎رود متاسفانه در حوزه فرهنگ و مباحث مربوط به انسان و انسانیت چنانکه باید جهت مناسبی ندارد.

وی با بیان اینکه باید بپذیریم در عصر جهانی شدن زندگی کنیم، اضافه کرد: در دنیایی که امکان انفجار اطلاعات فراهم شده و دشمن می‎تواند از پنجره وارد خانه شود این امکان برای دوست و دشمن یکسان است لذا باید واقعیت‎ها را شناخت و به بهترین نحو تدبیر کرد.

معاون پارلمانی دانشگاه پیام نور کشور افزود: باید از دانشی که در حوزه ارتباطات ایجاد شده بتوانیم کار فرهنگی انجام دهیم.

جلالیان عدم حضور دانشگاه در رسانه‎های منطقه‎ای و ملی را یک معضل جدی خواند و اظهار داشت: امکانی که فراهم شده و دشمن از طریق آن می‎تواند به راحتی در منازل نفوذ کند ما نیز باید تلاش کنیم تا از این ابزار برای ترویج فرهنگ و ارزش‎های اسلامی استفاده کنیم.

وی گفت: با قدم در مجلس رایزنی‎های بیشتری خواهیم کرد تا از لحاظ نرم‎افزاری بتوانیم مصوبه‎هایی که لازم است را مطرح کرده و در این زمینه ورود کنیم.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول