اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هرسین:

مسئولان جوانان را با ارزش‌های انقلاب آشنا کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار هرسین گفت: وظیفه مسئولان نظام است که فرهنگ بسیجی، از خودگذشتگی، ایثار و شهادت را در بین جامعه ترویج دهند و نسل جدید را با ارزش‌های انقلاب آشنا کنند.

مسئولان جوانان را با ارزش‌های انقلاب آشنا کنند

بهمن قربانی در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس خدمت ملت سرافراز ایران که 8 سال جانانه دفاع کردند اظهار کرد: هر آنچه که امروز در جمهوری اسلامی ایران داریم مرهون خون پاک شهداست.

قربانی ادامه داد: بر ملت سرافراز ایران واجب و ضروری است که راه و آرمان‌های امام(ره) و شهدا را دنبال کنند و همیشه تابع ولایت فقیه باشند.

وی ادامه داد: روزی جوانان این مرز و بوم به امر ولی خود به جبهه حق علیه باطل اعزام شدند و با تقدیم جان خود، بر جا گذاشتن اعضایی از بدنشان، اسارت و دوری از خانواده فرمانبرداری خود را نشان دادند و امروز نیز وظیفه ما است که گوش به فرمان و مطیع مقام معظم رهبری باشیم.

فرماندار هرسین تصریح کرد: وظیفه مسئولان نظام است که فرهنگ بسیجی، از خودگذشتگی، ایثار و شهادت را در بین جامعه ترویج دهند و نسل جدید را با ارزش‌های انقلاب آشنا کنند.

وی گفت: نسل جوان باید بدانند که پایه‌های این نظام چگونه محکم و آبیاری شده است ما برای امنیت و آرامش امروز خون داده‌ایم، جان فدا کرده‌ایم، 8 سال با صداقت و مردانگی از خاک ایران دفاع کردیم.

قربانی خاطر‌نشان کرد: حمله دشمن به وطن برای مدت یک هفته برنامه‌ریزی شده بود چراکه در خواب خرگوشی خود دیده بودند که ایران را ظرف مدت یک هفته به زانو در می‌آورند اما ملت ایران جانانه 8 سال در مقابل قدرت شرق و غرب‌، دست خالی تنها با ایمانی قوی، توکل به خدا و پیرو بودن ولایت فقیه ایستادگی کردند و اجازه ندادند دشمن یک وجب از خاک ایران را به نقشه خود اضافه کند.

وی با اشاره به جنبش‌ها و خیزش‌هایی که در کشورهای منطقه در حال شکل‌گیری است گفت: کشورها در حال حاضر انقلاب ایران را سرمشق خود قرار داده‌اند، به کار‌نامه درخشان این ملت نگاه می‌کنند که چگونه و با چه نیرویی است که 33 سال است در مقابل توطئه‌های استکبار جهانی خم به ابرو نیاورده است و محکم در منطقه ایستاده است و در جهان امروز، جمهوری اسلامی ایران قدرتی است و حرف برای گفتن دارد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول