اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اول رئیس جمهور در مناطق سیل‌زده مازندران

مردم بهشهر نگران خسارت‌های سیل نباشند

خبرگزاری فارس: معاون اول رئیس جمهور گفت: با تمام توان بسیج می‌شویم تا بهشهر را بسازیم، مردم نگران خسارت نباشند.

مردم بهشهر نگران خسارت‌های سیل نباشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهشهر، محمدرضا رحیمی عصر امروز در حاشیه بازدید از نقاط سیل‌زده بهشهر بیان کرد: از تمام ظرفیت‌های موجود در بهشهر استفاده می‌کنیم تا مردم در آسایش زندگی کنند و آرامش‌شان برگردد.

وی اظهار داشت: مازندران برای دولت مهم است و دولت مازندران را دوست دارد که حضور مازندرانی‌ها  در این دولت بیانگر این مسئله است.

رحیمی همچنین بیان کرد: برای آبخیزداری و ساختن شهر بودجه می‌گذاریم و کمک دولتی فراهم می‌کنیم و تسهیلات بانکی ارائه می‌کنیم و مرهم و درد آسیب‌های آنان خواهیم بود.

وی ادامه داد: استان‌های مختلف برای ما فرقی ندارد و برای همه استان‌ها آنچه اعتبار گذاشتیم برای مازندران نیز می‌گذاریم و تا جایی که مقدور است کار می‌کنیم و برای هر کجا هر کاری کردیم برای بهشهر هم می‌کنیم.

معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: به محض اینکه دولت تشکیل شد در اولین دستور ما سیل بهشهر مورد توجه قرار گرفت و تسلیت داده و فاتحه خواندند و مقرر شد بلافاصله به بهشهر بیاییم که به دلیل برخی از مشکلات مقدور نشد و امروز برای بازدید منطقه و هم‌دردی با مردم وارد بهشهر شدیم.

وی گفت: عمق حادثه بسیار بالاست و محله فراش‌محله در بازدید از محلات فقیرنشین بوده که آنچه مردم داشتند و نداشتند را آب برده است و آنچه باقی مانده هم قابل استفاده نیست و باید با ارائه تسهیلات و وام‌ها کمک کار آنان و تسلی‌بخش این آسیب‌دیدگان باشیم.

* باید از مردم دلجویی شود

امام جمعه بهشهر نیز در سخنانی بیان کرد: کارهای منطقه‌ای فراوانی انجام شد و مسئولان شهری با وفاداری وارد شدند و بسیاری از کارها انجام شد و باید قدردان این ملت باشیم.

آیت‌الله سید صابر جباری ادامه داد: از دولت گلایه داریم و باید پیام تسلیتی یک خطی هم که شده برای این حادثه غم‌انگیز ارائه می‌کردند که انجام نشد.

وی گفت: حادثه بهشهر حادثه‌ای بسیار بزرگ و غیرقابل پیش بینی بود که باید از مردم دلجویی شود چراکه مردم ما مردم بزرگی هستند و باید در برابر خدماتی که به انقلاب کردند ما نیز باید اکنون در این وضعیت بحرانی کمک کار آنان باشیم.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول