اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری استان بوشهر خبر داد

برگزاری پنجمین جشنواره طنز نوشتاری طنزوک

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: حوزه هنری استان بوشهر پنجمین جشنواره طنز نوشتاری طنزوک را برگزار می‎کند.

برگزاری پنجمین جشنواره طنز نوشتاری طنزوک

سیدمحمدحسین سیدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در بوشهر اظهار داشت: دفتر طنز حوزه هنری استان بوشهر فراخوان پنجمین جشنواره طنز نوشتاری طنزوک را منتشر کرده است و هنرمندان و علاقمندان طنزپرداز می‎توانند آثار خود را در بخش‎های شعر، داستان، فیلمنامه و تحقیق و پژوهش به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره طنزوک سی‌ام آذر ماه سال جاری است.

سیدزاده یادآور شد: همچنین ‌حوزه هنری استان بوشهر در راستای ترویج فرهنگ حماسه حسینی با هدف تشویق جوانان به فعالیت در حوزه ادبیات عاشورایی، سوگواره استانی شعر را برگزار می‎کند.

وی تصریح کرد: علاقمندان می‎توانند تا تاریخ 20 آبان ماه آثار خود را به دبیرخانه سوگواره استانی شعر ارسال کنند.

رئیس حوزه هنری بوشهر ادامه داد:‌ علاقمندان برای حضور در سوگواره شعر عاشورایی و جشنواره طنزوک می‎توانند آثار خود را تا تاریخ‎های ذکر شده به آدرس بوشهر- میدان قدس- حوزه هنری بوشهر ارسال کرده و برای اطلاع بیشتر با تلفن‎های 2529051 و 2524083 تماس بگیرند.

سیدزاده تصریح کرد: فراخوان‎های سوگواره استانی شعر و پنجمین جشنواره طنز نوشتاری طنزوک برای دانلود در سایت حوزه هنری بوشهر به آدرس www.artbushehr.ir  قرار داده شده است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه رویای آبی در گالری سوره حوزه هنری بوشهر گفت: گالری سوره حوزه هنری بوشهر میزبان آثار هنرهای تجسمی حجمی «مرجان قربانی » از هنرمندان بوشهری است.

سیدزاده اضافه کرد: در این گالری حدود 70 اثر از آثار تجسمی حجمی این هنرمند در معرض دید علاقمندان گذاشته شده که با استفاده از تکنیک‎های مختلف حجمی خلق شده است. ‏

وی تاکید کرد: نمایشگاه هنرهای تجسمی حجمی «مرجان قربانی» به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری بوشهر از امروز 29 مهر ماه آغاز و تا 5 آبان ماه در گالری سوره برپا خواهد بود.‏

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول