اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خانه کاریکاتور و طنز حوزه هنری اصفهان:

کتاب طنز « نصفهان 2» رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر خانه کاریکاتور و طنز حوزه هنری اصفهان گفت: به زودی از کتاب «نصفهان2» در شب‌های طنز خنداخند رونمایی می‌شود.

کتاب طنز « نصفهان 2» رونمایی می‌شود

پیام پور فلاح در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: کتاب نصفهان 2 مجموعه‌ای از آثار طنز آوران اصفهانی است که برای نخستین بار توسط دفتر طنز حوزه هنری استان اصفهان جمع‌آوری شده است.

وی افزود: از سال 85 در خانه طنز حوزه هنری حلقه‌ای  با نام حلقه طنز نصف جهان تشکیل داده‌ایم که هر ماه طنزپردازان اصفهانی در آن شرکت می‌کنند و این کتاب حاصل این جلسات است.

مدیر خانه طنز حوزه هنری اصفهان تصریح کرد: جلد نخست این کتاب در سال 87 منتشر گردید و در سال 88 نیز به چاپ دوم رسید، سپس تولید مجموعه نصفهان 2 در سال 89 آغاز و در سال 90 به پایان رسید.

وی  ادامه داد: این کتاب در 100صفحه شامل آثار  42 نفر از طنزپردازان اصفهانی است که قالب‌های متفاوت طنز مکتوب مانند نثر، شعر، داستان کوتاه، کاریکاتور و موارد دیگر  را در بردارد.

پور فلاح با بیان اینکه مؤلف این کتاب مهدی تمیزی است، گفت: آثاری از هنرمندان شاخصی مانند محمود سلطانی، محمود نحوی، محمد منانی، نعمت‌الله طالبی، زهرا دری، عباس علی ذوالفقاری، عباس گلکار در این کتاب وجود دارد و بخش ویژه‌ای نیز به یاد استادان درگذشته این عرصه اکبر جمشیدی، استاد پریش و استاد آشفته و همایی اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: حجم این کتاب نسبت به کتاب اول به 104 صفحه افزایش یافته است و ناشر کتاب نیز انتشارات سوره مهر حوزه هنری است.

به گزارش فارس، مراسم رونمایی از این مجموعه با حضور طنزپردازان و هنرمندان اصفهانی در شهریورماه سال جاری در شب‌های طنز خنداخند که هر ماه با محوریت طنز خوانی برگزار می‌شود، صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ی20/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول