اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

دشمن اقتصاد ملت ایران را هدف قرار داده است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: دشمن اقتصاد و معیشت ملت ایران را هدف قرار داده است.

دشمن اقتصاد ملت ایران را هدف قرار داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید ظهر امروز در شورای اداری خراسان جنوبی اظهار کرد: دشمن درصدد است تا از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران استفاده کند.

وی افزود: در چنین شرایط حساسی داشتن وحدت و همدلی به معنای واقعی و قرار گرفتن زیر چتر ولی‌فقیه می‌تواند همبستگی ملی، اقتدار و موفقیت را برای ایران اسلامی به دنبال داشته باشد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: استان کمترین درآمدهای عمومی را در کشور دارد و دو درصد از اعتبارات کل کشور در اختیار  خراسان جنوبی است.

رشید به تورم موجود اشاره کرد و گفت: در این راستا توجه و برنامه‌ریزی درست در مباحث اقتصادی، تولید ملی، اشتغال و بودجه از سوی دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

وی به استقبال بی‌نظیر اقشار مختلف مردم از رهبری در خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: این استقبال پاسخی به توطئه‌های دشمنان بود.

استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: سخنان حکیمانه رهبری که منطبق بر آموزه‌های دینی و اسلامی است شوکت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی نهادینه می‌کند.

رشید همراهی مدیران با تولید کنندگان در راستای تحقق افزایش ملی و حمایت از سرمایه ایرانی را ضروری دانست و ادامه داد: پرهیز از اسراف و افزایش بهره‌وری باید مورد توجه همه باشد.

*اتمام طرح‌های نیمه‌تمام در دستور کار باشد

وی با تاکید بر اتمام طرح‌های نیمه‌تمام و تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی استان یادآور شد: حمایت از تولید کننده سبب کاهش تورم در بازار و معوقات بانکی و نیز افزایش تولید ملی می‌شود.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول