اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سفر استاندار اردبیل به کوثر اعلام شد

پیشرفت 18 درصدی بیمارستان 32 تختخوابی کوثر

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل از بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان کوثر که هم اکنون با پیشرفت 17 درصد در حال اجراست بازدید کرد.

پیشرفت 18 درصدی بیمارستان 32 تختخوابی کوثر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بازدید که صبح امروز انجام شد اکبر نیکزاد از مراحل مختلف بیمارستان 32 تختخوابی کوثر بازدید کرد و از پیمانکار خواست تا دو ماه آینده پیشرفت فیزیکی این پروژه را با آغاز دیوار‌چینی به 30 درصد برساند.

بیمارستان 32 تختخوابی کوثر توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل و الماس بتن به عنوان پیمانکار پروژه با 17 درصد پیشرفت در حال اجراست که امسال 970 میلیون تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

این پروژه در حال پایان اسکلت و اجرای سقف و آجر‌چینی است که به سرعت عملیات احداث آن در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل همچنین در این بازدید خواستار جمع و جور شدن پروژه‌های راه و شهرسازی شد و اظهار داشت:‌ ما به جای اینکه پروژه‌های نیمه تمام داشته باشیم باید تمرکزمان را در تکمیل 50 پروژه قرار دهیم تا با تامین و تزریق اعتبار مناسب این پروژه‌ها به مرحله بهره‌برداری برسد.

نیکزاد همچنین در سفر به شهرستان کوثر و در بازدید از ساختمان دولت خواستار خلع ید پیمانکار پروژه بر اساس ماده 46 شد و خاطرنشان کرد: ظرف 10 روز آینده باید پیمانکار جدید انتخاب شده و با رفع معایب احتمالی پروژه به مرحله نصب اسکلت برسد.

این مسئول در پایان سخنان خود بیان داشت:‌ ما قرار نیست به دلیل قصور و کوتاهی پیمانکار در اجرای پروژه‌ها تاخیر و تعللی به وجود آوریم بلکه شایسته است با نگاه واقع‌بینانه مشکلات و نارسایی‌های پروژه را برطرف و از پیمانکاران کوشا و دلسوز در اجرای پروژه‌ها دعوت کنیم.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول