اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان اردبیل:

کوثر صاحب بیمارستان 33 تختخوابی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان استان گفت:‌ با تکمیل بیمارستان 33 تختخوابی شهرستان کوثر صاحب یک مجموعه بهداشتی ـ درمانی قابل قبول در ارائه خدمات به مردم می‌شود.

کوثر صاحب بیمارستان 33 تختخوابی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل جعفری بنه خلخال ظهر امروز در نشست با جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان کوثر اظهار داشت:‌ ما در راه‌اندازی بیمارستان هشتجین و توسعه دانشکده پرستاری خلخال مصمم هستیم و در دعوتی که از رئیس دانشگاه علوم پزشکی به کوثر داشتیم مجوز لازم برای تجهیز مرکز درمانی گیوی به دو دستگاه دیالیز خون را دریافت کردیم.

وی به نشست اخیر مجمع نمایندگان استان به همراه استاندار اردبیل با معاون اول رئیس جمهور اشاره کرد و یادآور شد: این جلسه در راستای پیگیر خواسته‌های مهم استان حول سه محور برگزار شد و سعی کردیم تا بخشی از مشکلات و نارسایی‌های استان را در میان گذاشته و راهکار مناسب برای برطرف کردن آنها پیدا کنیم.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد:‌ استان اردبیل جزو استان‌های توسعه نیافته‌ای است که باید برای خروج از این وضعیت حمایت‌های اعتباری و تسهیلاتی بیشتر از طرف دولت اختصاص یابد.

جعفری بنه خلخال یکی از خواسته‌های مجمع نمایندگان استان و استاندار اردبیل از معاون اول رئیس جمهور را تخصیص 50 میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر در حوزه عمران شهری و شهرداری‌ها اعلام کرد و گفت:‌ مطالبه دیگر ما تخصیص اعتبار لازم برای تسریع پروژه‌های راهسازی و آب و خاک استان بود.

وی تاکید کرد: در به ثمر نشست پروژه‌هایی مانند سد خدا‌آفرین، گیوی، بفراجرد و پایاب آنها به همراه چهار بانده کردن محور اردبیل ـ سرچم و محور خلخال ـ درام و پتروشیمی اردبیل قول مساعد از معاون اول رئیس جمهور گرفتیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس مجمع نمایندگان استان به مطالبات حوزه انتخابیه خود و جنوب استان اشاره کرد و بیان داشت:‌ پیگیری راهکارهای توسعه دهنده شهرستان‌های خلخال و کوثر مهمترین برنامه‌های منطقه‌ای ما بود که در همین راستا اقدامات متعددی نیز دنبال می‌شود که برخی‌ها تاکنون به ثمر نشسته است که برای اجرای برخی دیگر نیاز به دوندگی و پیگیری بیشتری وجود دارد.

جعفری بنه خلخال یکی از این اقدامات به ثمر نشسته را برگزاری همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری اعلام کرد و افزود: از اول فعالیت خود به عنوان نماینده مردم خلخال و کوثر به دنبال آن بودم و کارهای خوبی نیز در این باره صورت گرفته است که دهه اول آبان ماه این همایش برگزار می‌شود.

وی با قدردانی از مسئولان استانی و شهرستانی در تمهید مقدمات برگزاری همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این شهرستان تصریح کرد: این همایش فرصت مغتنمی است تا با جلب نظر مسئولان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی گامی درمسیر توسعه جنوب استان برداشته شود.

رئیس فراکسیون رفاه و تامین اجتماعی مجلس ادامه داد: جلسات متعددی با وزرا و معاونین آنها و استاندار و مسئولان دیگر استان در حل مشکلات شهرستان‌های جنوب استان داشتیم که از این پیگیری‌ها نتایج خوبی نیز گرفته‌ایم.

جعفری بنه خلخال ابراز داشت:‌ در بخش توسعه راه‌های روستایی با جذب اعتبار 5 میلیارد تومانی و همچنین جذب اعتبار مورد نیاز برای محور خلخال درام و اخذ مجوز مطالعه احداث یک دهنه تونل در محور خلخال – پونل، پیگیری برای راه‌اندازی کارخانه آسفالت سرد، پیگیری برای آسفالت‌ریزی مسیر ماجولان – ماسوله، پیگیری برای تعمیر و آسفالت‌ریزی مجدد خلخال – پونل از جمله کارهایی است که در حال انجام است.

وی تاکید کرد: تلاش برای ارتقای شاخص استفاده از نعمت گاز در مناطق روستایی ادامه دارد و باید روستاییان از این نعمت بهره‌مند شوند که در این زمینه اقدامات خوبی نیز در شرف انجام است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی روستاها در آستانه استفاده از این نعمت قرار دارند و در کنار آن اخذ مجوز احداث نیروگاه سیکل ترکیبی در منطقه اقدام مهمی است که در توسعه خلخال و کوثر می‌تواند نقش‌آفرین باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جعفری بنه خلخال در پایان سخنان خود از پیگیری برای حل مشکل کارخانه سیمان خلخال خبر  داد و اظهار داشت: در این زمینه تلاش می‌کنیم تا با جذب اعتبارات ارزی و ریالی بخش عظیمی از مشکلات اشتغال منطقه را برطرف کنیم.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول