اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران خبر داد

آغاز عملیات احداث بیمارستان 96 تختخوابی گچساران از دوم آبان

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: موانع واگذاری زمین برای احداث بیمارستان 96 تختخوابی جدید در منطقه سه‌راهی این شهرستان برطرف شده و عملیات اجرایی احداث این بیمارستان از دوم آبان ماه آغاز می‌شود.

آغاز عملیات احداث بیمارستان 96 تختخوابی گچساران از دوم آبان

محمد شفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: بیمارستان شهید رجایی تنها بیمارستان در این شهرستان بوده که این فضای محدود درمانی نمی‌تواند خدمات‌دهی مطلوبی به بیماران داشته باشد.

وی یادآور شد: با توجه به قدیمی بودن ساختمان بیمارستان شهید رجایی فضای فیزیکی آن برای درمان بیماران کم است.

فرماندار گچساران افزود: تجهیزات پزشکی و درمانی این بیمارستان نیز جوابگوی نیازهای مردم این شهرستان 91 هزار نفری به ویژه در سال‌های دیگر نیست.

شفیعی خاطرنشان کرد: گچساران در محور مسیر ترانزیتی شمال به جنوب قرار گرفته و تردد وسایل نقلیه از مسیر این شهرستان در طول سال بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه نیاز مردم و حجم مسافران و مصدومانی که به این بیمارستان مراجعه می‌کنند تسریع در راه‌اندازی بیمارستان در دست احداث این شهرستان را چندین برابر می‌کند، بیان داشت: کمبود فضای درمانی مانع از ارائه خدمات مطلوب درمانی و بهداشتی به مردم این شهرستان شده است.

موانع واگذاری زمین بیمارستان 96 تختخوابی سه‌راهی گچساران برطرف شد

شفیعی با اشاره به روند کند تکمیل بیمارستان 96 تختخوابی گچساران ادامه داد: این پروژه از مصوبات سفر اول رئیس جمهور و هیئت دولت به گچساران بوده و از محل اعتبارات نفت در حال ساخت است که تاکنون پیشرفت خوب و رضایت‌بخشی نداشته است.

فرماندار گچساران تصریح کرد: با توجه به عملکرد مطلوب دولت عدالت‌محور در بخش‌های مختلف، انتظار مردم این شهرستان نیز ساخت و تکمیل این بیمارستان همگام با دیگر پروژه‌ها است.

شفیعی افزود: به منظور توسعه و گسترش فضاهای درمانی گچساران و احداث و توسعه مراکز درمانی اقدامات مؤثری در حال انجام است.

وی از احداث یک بیمارستان 96 تختخوابی دیگر در منطقه سه‌راهی گچساران خبر داد و گفت: در ابتدا موانعی در زمینه واگذاری زمین برای احداث این بیمارستان وجود داشت.

شفیعی عنوان داشت: با رایزنی‌های صورت گرفته با مسئولان وزارت بهداشت و درمان مانعی در واگذاری زمین این بیمارستان وجود ندارد و عملیات اجرایی احداث این بیمارستان از دوم آبان ماه آغاز می‌شود.

وی از مسئولان شبکه بهداشت و درمان گچساران خواست تا پیگیری‌های لازم را در زمینه توسعه فضاهای درمانی و ارتقای سطح بهداشت و درمان مردم گچساران داشته باشند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول