اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران:

ساماندهی آب و فاضلاب مازندران 1200 میلیارد تومان نیاز دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: در برنامه پنج ساله یک هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی وضعیت آب و فاضلاب استان نیاز است.

ساماندهی آب و فاضلاب مازندران 1200 میلیارد تومان نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهر کلاردشت، بعدازظهر امروز کلنگ اجرای طرح آبرسانی به شهر کلاردشت با حضور مسئولان استانی و شهری در هفته دولت به زمین خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کلاردشت، محمدتقی حسین‌زاده در این مراسم با تبریک هفته دولت به تمام دولتمردان و تلاشگران عرصه سازندگی، شهدای هفته دولت را اسطوره‌های تلاش و ولایتمداری دانست و بیان داشت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا از خدمات دولت تقدیر شود .

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران تصریح کرد: اجرای به موقع و دقیق پروژه‌های عمرانی سبب تقویت اعتماد عمومی مردم می‌شود و  مدیران باید با نظارت دقیق و مستمر خود زمینه اجرای پروژه‌ها را در مدت زمان تعیین شده فراهم کنند.

وی با بیان اینکه کلنگ آبرسانی به شهر کلاردشت با هدف احداث مخزن به منظور زون‌بندی و ایجاد ذخیره مطمئن آب در ساعات پیک مصرف اجرا می‌شود، گفت: برای اجرای این طرح 11 هزار میلیون ریال اعتبار نیاز است.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه این پروژه شامل احداث مخزن بتنی به حجم 2 هزار مترمکعب، احداث سرایداری به مساحت 90 مترمربع، حصارکشی به طول 250 متر و محوطه‌سازی به مساحت 2500 مترمربع است، خاطرنشان کرد: افزود: با اجرای این طرح 2 هزار خانوار شهر کلاردشت از نعمت آب آشامیدنی برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران در ادامه با تأکید بر اینکه در برنامه پنج ساله یک هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی وضعیت آب و فاضلاب استان نیاز است، تصریح کرد: برای جبران کمبود اعتبار دو راه وجود دارد. اول اینکه مردم باید در بحث اوراق مشارکت مساعدت کنند و دوم اینکه نمایندگان و مسئولان اجرایی برای جذب اعتبارات به موقع اقدام کنند.

وی از جذب 20 میلیارد تومان اعتبار خارج از شمول خبر داد و گفت: این بودجه براساس اولویت‌بندی در سطح شهرستان‌ها در بخش آب شرب هزینه شده است.

حسین‌زاده با بیان اینکه طرح آبرسانی به شهر کلاردشت هم با اعتبار 800 میلیون تومان هفته دولت به بهره‌برداری رسید، افزود: این طرح شامل 7 هزار و 100 متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی و بهره‌برداری از خط انتقال به طول یک هزار و 500 متر است.

نماینده مردم نوشهر و چالوس هم در این مراسم با بیان اینکه یکی از اولویت‌های شهرستان کلاردشت وضعیت آبرسانی است از تلاش کارکنان شرکت آب و فاضلاب مازندران برای حل مشکل کمبود آب این شهر  قدردانی کرد.

قاسم احمدی لاشکی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مسافرپذیر بودن کلاردشت، امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه مشکل کمبود آب بخش دیگری از مناطق این شهر برطرف شود.

انتهای پیام/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول