اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران:

فیلم‌های ماندگار درباره مازندران ساخته شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران خواستار تولید فیلم‌های ماندگار درباره مازندران شد.

فیلم‌های ماندگار درباره مازندران ساخته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم وارش، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی درمراسم اختتامیه هفتمین جشنواره فیلم کوتاه وارش اظهار داشت: در این جشنواره‌ها سعی می‌شود توانمندی و ظرفیت هنرمندان به نمایش گذاشته شود.

وی با اشاره به اینکه برای مبارزه با تهاجم فرهنگی نیاز به فضای بهتر و جدیدتری است، افزود: سخنان رهبر در سفر به خراسان شمالی به عنوان منشور زندگی بشریت در بطن تاریخ قرار گرفت.

ابراهیمی بیان کرد: چالش دنیای مسیحیت سبب سکولار شد، امروز باید براساس سخنان رهبر در جامعه آسیب‌شناسی انجام شده و سلامت زندگی مورد توجه قرار گیرد، در این راستا علاوه بر توجه به سنت‌ها، قدرت قلم باید از فضای هنر برای کاربردی کردن این قضیه به کار گرفته شود.

ابراهیمی ادامه داد: باید بانک اطلاعات داشته باشیم و نقشه راه ما ترسیم شده باشد تا هنرمندان متعهد و حلقه‌های مفقوده و پیشکسوتان هنر را شناسایی و توانمندی آن‌ها را مورد توجه قرار دهیم و با مدیریت درست فصل جدیدی در هنر ایجاد کنیم.

وی اضافه کرد: باید ایجاد انگیزه کرد و فرهنگ ملی کشور را ترسیم کرد، فراهم کردن تجهیزات تولید، زمینه‌سازی برای عرصه تولید خواهد شد، باید مرکزی برای تبادل اطلاعات  و رصد کردن آثار تولیدی هنرمندان وجود داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران متذکر شد: باید با بسترسازی مناسب امکانات مورد نیاز را در اختیار هنرمندان قرار دهیم تا معنی اصلی صدور انقلاب را در جامعه ترسیم کنند.

این مسئول با اشاره به وجود هنرمندان، علما به نام و شهدا و ایثارگران این استان اذعان داشت: بسیار ضروری است تا هنرمندان چند فیلم طولانی و ماندگار در معرفی فرهنگ این استان داشته باشند و به جامعه عرضه کنند.

انتهای ‌پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول