اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه نخست سال جاری صورت گرفت

جابه‌جایی بیش از 5 میلیون مرسوله پستی داخلی در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل پست استان زنجان گفت: در شش ماه نخست سال جاری 5 میلیون و 160 هزار و 288 مرسوله پستی داخلی در استان زنجان جابه‌جا شده است.

جابه‌جایی بیش از 5 میلیون مرسوله پستی داخلی در زنجان

محمدجعفر تمیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: 25 هزار و 931 مرسوله خارجی نیز در شش ماه نخست سال جاری توسط اداره کل پست استان زنجان جابه‌جا شده است.

وی با اشاره به اینکه مجموع واحدهای پستی در سطح استان زنجان 416 واحد است، خاطرنشان کرد: این واحدها شامل دفاتر ICT، پیشخوان و دفاتر دولتی می‌شود.

معاون امور پستی اداره کل پست استان زنجان با بیان اینکه 48 دفتر پیشخوان دولتی در سطح شهرهای استان زنجان وجود دارد، اضافه کرد: تعداد نمایندگی‌های پستی که اقدام به توزیع مرسولات پستی در سطح روستاها می‌کنند نیز 120 نماینده اعلام شده است.

وی با بیان اینکه 240 دفتر ‌ICT در روستاهای استان زنجان راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: این دفاتر خدمات اینترنتی، پستی و بانکی را به متقاضیان ارائه می‌کنند.

تمیمی ادامه داد: برای روستاهای کوچک استان زنجان که امکان راه‌اندازی دفاتر ICT وجود ندارد، نماینده پستی در نظر گرفته شده است.

وی همچنین در زمینه سازمان جهانی پست با بیان اینکه سازماندهی و کامل کردن خدمات پستی، ارتقاء و توسعه همکاری‌های بین‌المللی و کمک فنی و مشاوره‌ای به کشورهای عضو اتحادیه جهانی پست از جمله اهداف این اتحادیه محسوب می‌شود، یادآور شد: در مجموع 192 کشور عضو این اتحادیه هستند.

معاون امور پستی اداره کل پست استان زنجان با اشاره به اینکه اتحادیه جهانی پست نقش میانجی‌گری بین اعضای خود دارد، خاطرنشان کرد: تصویب و تنظیم قوانین بین‌المللی، توصیه فنی برای بالا بردن سطح مراسلات و امانات و بهبود کیفیت خدمات ارائه شده در پست‌ها از دیگر اهداف اتحادیه جهانی پست به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه ایران بیست و نهمین کشوری بود که به اتحادیه جهانی پست پیوسته است، تصریح کرد: این اتحادیه با تشکیل کنگره هر چهار سال یکبار قوانین خود را به‌ روز می‌کند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول