اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور استرداد اموال گمشده صورت گرفت

راه‌اندازی سیستم پست‌یافته‌ها در قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل پست استان قم از راه‌اندازی سیستم پست‌یافته در قم به منظور بازگرداندن اشیای گمشده به صاحبان آنها خبر داد.

راه‌اندازی سیستم پست‌یافته‌ها در قم

محمدحسین رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به سرویس وب آگهی روستایی اظهار کرد: شرکت پست در استان‌های بزرگ مانند خراسان رضوی دارای 500 تا 600 دفتر وب آگهی روستایی بوده که روستائیان می‌توانند با عرضه محصولات خود در این وب‌آگهی آنها را به فروش برسانند.

وی سرویس کارت پستال الکترونیک را از دیگر سرویس‌های نوین پست ذکر کرد و افزود: این بخش تلفیقی از تکنولوژی‌های الکترونیکی و فضای مجازی بوده و امکان سفارش‌ کارت پستال از طریق این سرویس وجود دارد.

مدیرکل پست استان قم ادامه داد: متقاضیان با مراجعه به سامانه سفارشات کارت پستال، کارت مورد علاقه خود را انتخاب کرده و سپس آن را از طریق این شبکه پستی به آدرس پستی ثبت شده ارسال کنند.

وی با بیان اینکه کامیون‌ها و شبکه حمل و نقل پستی مجهز به سیستم جی پی اس شده‌اند گفت: با استفاده از این سیستم کنترل کامیون‌ها و ناوگان حمل و نقل صورت می‌گیرد و مکان‌ آنها بررسی می‌شود.

رحیمی از راه‌اندازی سیستم پست یافته‌ها خبر داد و افزود: به دلیل اینکه قم یکی از استان‌های زائرپذیر است و به طور معمول در طول سال میلیون‌ها نفر در مناسبات مختلف به قم مسافرت می‌کنند بنابراین راه‌اندازی این سیستم در بازگردان اشیای گمشده آنها مؤثر است.

وی خاطر نشان کرد: هماهنگی‌هایی با مسجد جمکران و حرم حضرت معصومه(س) انجام شده تا کارت‌ها و مدارک پیدا شده را در اختیار شبکه پستی قرار دهند و اطلاعات آنها در سامانه الکترونیکی شبکه پستی وارد شود.

مدیرکل پست استان قم ادامه داد: با راه‌اندازی سیستم پست‌یافته‌ها زائران از اقصی نقاط کشور می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت پست در بخش پست یافته‌ها نسبت به جستجوی مدارک گم شده خود اقدام کنند.

وی یادآور شد: این سرویس به منظور ارائه تسهیلات و خدمات رفاهی به هموطنان راه‌اندازی شده و در بازگرداندن اسناد و مدارکی مانند شناسنامه، گواهی‌نامه، گذرنامه، کارت‌های انتظامی، اسناد ازدواج و مالکیت، مدارک خودرو، دفترچه پس‌انداز و عابر بانک به صاحبان آنها مؤثر است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول