اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه منابع انسانی استاندار خراسان‌شمالی خبر داد

اختصاص 463 پست جدید به خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: معاون توسعه منابع انسانی استاندار خراسان‌شمالی از اختصاص 463 پست سازمانی جدید به این استان در قالب سفر رهبری در نشست هیئت دولت در بجنورد خبر داد.

اختصاص 463 پست جدید به خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدحسین نژادحسین چهارشنبه شب در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: دولت مصوبه‌ای را در این زمینه داشت که بر اساس آن 463 پست به پست‌های سازمانی خراسان‌شمالی اضافه شد.

وی گفت: افزایش این تعداد پست در حالی است که استان صرفاً‌ 407 پست را درخواست کرده بود که دولت تعداد موارد درخواستی را نیز در مصوبه خود افزایش داده است.

به گفته معاون توسعه منابع انسانی استاندار خراسان‌شمالی این پست‌های سازمانی به 15 دستگاه این استان اختصاص دارد.

وی این دستگاه‌ها را اوقاف و امور خیریه با 13 پست، پزشکی قانونی 61 پست، منابع طبیعی 42 پست، دامپزشکی 67 پست و ... عنوان کرد.

نژادحسین تصریح کرد: البته جابه‌جایی پست‌ها در اختیار استان گذاشته شده که بر اساس اولویت‌ها نسبت به تأمین پست‌های سازمانی دستگاه‌ها اقدام خواهد شد.

وی سفر مقام معظم رهبری به استان را دارای برکات معنوی فراوانی برشمرد و گفت: با حضور مردم در استقبال از رهبری حماسه بزرگی برای مردم ولایت‌مدار این استان رقم خورد.

نژادحسین همچنین با اشاره به برنامه دست‌اندرکاران برگزاری مراسم استقبال از رهبری در استان برای دیدار با ایشان در آینده نزدیک گفت: در این سفر خبرنگاران فعال در حوزه پوشش اخبار سفر رهبر انقلاب نیز حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول