اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس واحد تجزیه و مبادلات اداره پست گلستان خبر داد

سرانه مرسولات پستی کشور 13 و گلستان زیر 10

خبرگزاری فارس: رئیس واحد تجزیه و مبادلات اداره پست استان گلستان گفت: سرانه مرسولات پستی در کشور 13 الی 14 و در گلستان زیر 10 است.

سرانه مرسولات پستی کشور 13 و گلستان زیر 10

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان کریم شایسته در دویست و پنجاهمین جلسه فوق‎العاده کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست شهری شورای شهر گرگان که به مناسبت گرامیداشت روز جهانی پست برگزار شد، اظهار داشت: شاخصه سرانه مرسوله‎های پستی به صورت سالانه در کشور مورد ارزیابی قرار می‎گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ایران ادعا دارد از زمان داریوش هخامنش، طلایه‎دار پست دنیا است این سرانه مرسوله زیبنده کشور ما نیست که بخشی به متولیان پست برمی‎گردد که شاید نتوانسته‎اند آن گونه که باید جایگاه پست را به مردم بشناسانند و قسمت اعظم آن نیز به فقدان نگاه فراسازمانی در سطح ملی و منطقه‎ای است که سبب شده بسیاری از ظرفیت‎های پست بلااستفاده بماند.

رئیس واحد تجزیه و مبادلات اداره پست گلستان یادآور شد: ما قوانینی را مصوب دولت و مجلس داریم که ادارات دولتی باید خود پستچی‌نگری را رها کنند حتی ردیف‎های نامه‎رسانی نیز به نوعی موازی‎کاری با شبکه پستی اطلاق می‎شود.

شایسته با تاکید بر اینکه استفاده نکردن ادارات از شبکه‎های پستی از بین بردن سرمایه‎های عمومی است ابراز داشت: برای رفاه حال شهروندان سرویس‎های ویژه‎ای از جمله پست هوایی را در سطح استان فعال کردیم و قراردادی را با فرودگاه منعقد کردیم تا هفته‎ای سه روز مرسولات مردم از طریق هواپیما با تعهد توزیع انجام شود.

وی از اعضای شورای شهر خواست تا برای ظرفیت‎های بلااستفاده پست چاره‎ای بیندیشند و کیفیت خدمات به مردم تعمیم داده شود و در کمک کردن به افزایش سرانه مرسولات نیز اقدامی صورت پذیرد.

رئیس واحد تجزیه و مبادلات اداره پست گلستان با ابراز خرسندی از اینکه گلستان رتبه سوم شبکه را در کشور دارا است اظهار داشت: سفارش کارت در استان نیز به صورت الکترونیکی انجام می‎شود که ادارات و سازمان‎ها می‎توانند با ارائه درخواست در همان روز نیز کارت خود را سفارش و دریافت کنند که این اقدام سرویس‎دهی جدیدی به مردم است و با استقبال خوبی نیز از سوی شهروندان مواجه شد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول