اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

رای صادره در رابطه با پادگان ساری تغییر می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران با بیان اینکه پادگان ساری هنوز از دل‌مشغولی‌های ما است، گفت:‌ رای کمیسیون ماده پنج در رابطه با پادگان را می توانیم تغییر دهیم.

رای صادره در رابطه با پادگان ساری تغییر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی‌اکبر طاهایی در جلسه‌ای با حضور اعضای شورای شهر، شهردار و فرماندار مرکز استان، اظهار داشت:‌ ایران نقطه امید اسلام است.

وی بیان داشت:‌ جمعی که دور هم می‌نشینیم به ویژه اینکه در مقابل مردم مسئولیت داریم، هر چند که همه مسئول هستیم اما باید در چهارچوب وظایف سخن بگوییم.

طاهایی با اشاره به اینکه نهاد شورا یک دستاورد ارزشمند انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: عمل به قانون از ضرورت‌ها است.

این مسئول با بیان اینکه باید فراتر از زبان، هوای همدیگر را داشته و هماهنگ و همدل باشیم، گفت: این تکلیف اعتقادی و انقلابی ما است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه اعتقاد ندارم نیرو بدون آزمون وارد دستگاه شود، یادآور شد:‌ اما قانون در رابطه با فرزند شهید و جانباز بالای 50 درصد استثنا قائل است.

وی با بیان اینکه پادگان ساری هنوز از دل‌مشغولی‌های ما است، افزود:‌رای کمیسیون ماده پنج در رابطه با پادگان را می توانیم تغییر دهیم.

به گزارش فارس، بنا بر اظهارات شهردار ساری، کمیسیون ماده پنج رای بر ایجاد طرح اداری و تجاری در زمین پادگان ساری داده است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول