اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرکز مازندران:

عزم راسخ برای اجرای مصوبه سایت اداری مازندران وجود ندارد

خبرگزاری فارس: فرماندار مرکز مازندران با بیان اینکه مطرح شدن ایجاد سایت اداری در مصوبات سفر از روی حساب و کتاب بوده، گفت:‌ اما عزم راسخ برای اجرایی شدن این مصوبه، نبوده است.

عزم راسخ برای اجرای مصوبه سایت اداری مازندران وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عباس حسینی‌نژاد در جلسه اعضای شورای شهر ساری اظهار داشت: همه دغدغه اجرای مصوبات سفر را داریم و این موضوع نقل مجالس است.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا حرکتی در ساری صورت گیرد، ادامه داد: پروژه‌های مهر ماندگار باید به صورت جدی پیگیری شود.

حسینی‌نژاد با اشاره به اینکه ساری میزبان مدیران کل و استانداری است و از این موضوع سهمی  ندارد، گفت:‌ بار ترافیک را شهروندان به دوش می‌کشند.

این مسئول با بیان اینکه مطرح شدن ایجاد سایت اداری در مصوبات سفر ، از روی حساب و کتاب بوده است، تصریح کرد:‌ اما عزم راسخ برای اجرایی شدن این مصوبه، نبوده است.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه در اجرای  برخی پروژه‌ها آینده‌نگری وجود ندارد و زیرساخت‌ها دیده نمی‌شوند، ادامه داد:‌ جاده فرح‌آباد با تمام ظرفیت‌های توریستی بودن، کمتر از زیرساخت‌ها بهره‌مند است.

وی با بیان اینکه فشار نبودن زیرساخت‌ها بر روی شهروندان ساروی است، اضافه کرد:‌ پیشرفت چشمگیر در شهر وجود ندارد و این باعث می‌شود مردم بدگویی کنند.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه در ایراداتی که در برخی پروژه‌ها وجود دارد، هر کسی دیگری را مقصد جلوه می‌دهد، خاطرنشان کرد:‌ این مسائل نشان دهنده این است که شهر برای دراز مدت مدیریت نمی‌شود.

این مسئول در پایان اذعان داشت:‌ ناهماهنگی‌ها سبب می‌شود که دود این مسائل به چشم مردم برود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول