اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم:

کوچک‌ترین تصمیمات مسئولان بزرگ‌ترین مشکلات را برطرف می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار قم گفت: گاهی کوچک‌ترین تصمیم مسئولان، مشکلات بزرگ مردم را برطرف می‌سازد.

کوچک‌ترین تصمیمات مسئولان بزرگ‌ترین مشکلات را برطرف می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی فرمانداری قم، اسماعیل زارعی‌کوشا در ستاد نقد و بررسی پروژه‌های منطقه یک شهر قم اظهار کرد: این جلسه که به منظور نقد و بررسی پروژه‌های کلان منطقه یک برگزار شده است، بر اساس بازدید روزانه از طرح‌های منطقه یک اجرایی شده و با شناسایی موانع پیشرفت طرح‌ها سعی در خدمت‌رسانی به مردم دارد.

وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم از اولویت‌های مسئولان استان است گفت: جدیت مجموعه مدیران استان بیانگر عزم مسئولان در راستای ارتقا و پیشرفت استان قم است و این موضوع بیانگر این است که خدمت‌رسانی به مردم و رضایتمندی مردم از خدمات، از اولویت‌های مسئولان استان است.

فرماندار قم در ادامه با اشاره به اثر تصمیمات مسئولان در توسعه استان ابراز داشت: فعالیت و تصمیم کوچک مسئولان می‌تواند مشکلات بزرگ مردم را برطرف سازد و این موضوع باید مورد توجه مسئولان در فعالیت‌ها و اتخاذ تصمیمات قرار گیرد.

دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی، تقاطع سه سطحه 9 دی، بلوار پیامبر اعظم، گلزار شهدا، مجتمع آموزشی، فرهنگی و ورزشی مریم، شیخ اباصلت، مسجد جامع، بیمارستان فرقانی و نکوئی، کتابخانه و سالن تیراندازی بوستان شهدای نوبهار، بلوار شهید روحانی، چهل اختران و مرکز فرهنگی شاه حمزه از جمله مناطق و پروژه‌هایی بودند که مورد بازدید فرماندار قم، معاون عمرانی فرماندار، مدیرکل شهری و شوراهای استانداری و دیگر مسئولان استانی و شهری قرار گرفتند.

حضور نیروی انتظامی در پارک ها و بوستان ها، جابه‌جایی تیرهای برق در مسیر عبور و مرور، وضعیت بهداشتی مناطق، تجهیز کتابخانه‌ها و سالن‌های ورزشی، بازسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده و ساماندهی انهار سطح منطقه یک از جمله مواردی بود که در این ستاد مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول