اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی شش ماهه نخست سال جاری

20 کیلومتر از خطوط انتقال آب گلپایگان اجرا شده است

خبرگزاری فارس: مدیر آب و فاضلاب شهری گلپایگان گفت: تاکنون 20 کیلومتر از خطوط انتقال آب گلپایگان اجرا شده و ایستگاه پمپاژ در حال ساخت است.

20 کیلومتر از خطوط انتقال آب گلپایگان اجرا شده است

محمدرضا گلمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گلپایگان اظهار کرد: آبفای گلپایگان در شش ماهه نخست سال جاری اقدام به اجرای عملیات توسعه و اصلاح شبکه آب به طول بیش از هشت کیلومتر کرده است و نتیجه اجرای این عملیات کاهش سه درصدی پرت آب در شبکه توزیع نسبت به مدت مشابه در سال قبل بوده است.

وی گفت: همچنین طی شش ماه گذشته 305 فقره انشعاب آب به مشترکان واگذار و 433 فقره انشعاب آب نصب، 498 کنتور خراب تعویض شده است.

مدیر آب و فاضلاب شهری گلپایگان با بیان اینکه طی شش ماه گذشته یک هزار و 479 مورد حادثه انشعاب رفع شده است، تصریح کرد: رفع 314 مورد اتفاقات شبکه اصلی و فرعی، استانداردسازی 306 فقره انشعاب آب، شستشو و گندزدایی شش کیلومتر از شبکه توزیع، 2هزار و 976 مورد آزمایش کلرسنجی، 240 مورد آزمایش باکتریولوژی آب از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط آبفای گلپایگان در شش ماهه نخست سال جاری بوده است.

وی اظهار کرد: همچنین طی شش ماه نخست سال جاری رشد 13 درصدی وصولی آب بها و رشد 11 درصدی وصولی حق انشعاب آب را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته شاهد بوده‌ایم.

این مقام مسئول با بیان اینکه عملیات اسکن پرونده‌های بایگانی امور مشترکان در منطقه گلپایگان آغاز شده است، تصریح کرد: در این عملیات پرونده‌های پالایش شده در شهرهای گلپایگان، گوگد و گلشهر جهت بایگانی الکترونیک اسکن می‌شود.

وی یادآور شد: تعداد کل پرونده‌های مشترکان در منطقه حدود 24 هزار پرونده که در راستای ایجاد بایگانی الکترونیک پالایش و آماده اسکن شده است.

گل‌محمدی در ادامه به طرح آبرسانی به گلپایگان اشاره کرد و گفت: طرح آبرسانی به گلپایگان از سوی دولت در قالب طرح مهر ماندگار دولت قرار گرفته و عملیات ساخت منبع ذخیره 2هزار مترمکعبی به پایان رسیده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر منبع ذخیره 2 هزار مترمکعبی در مرحله تست است و همچنین تاکنون 20 کیلومتر از خطوط انتقال آب اجرا شده و ایستگاه پمپاژ در حال ساخت است.

مدیر آب و فاضلاب شهری گلپایگان افزود: تاکنون دو قطعه از چهار قطعه اجرای خطوط انتقال آب به پایان رسیده و قطعه سوم نیز در حال انجام تست و تحویل موقت است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول