اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهواز در مجلس:

انتقال آب متوقف نشود، وزیر نیرو را استیضاح می‌کنیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: وزیر نیرو اگر طرح انتقال آب از خوزستان با عنوان «بهشت آباد» را متوقف نکند مطمئنا استیضاح خواهد شد.

انتقال آب متوقف نشود، وزیر نیرو را استیضاح می‌کنیم

سید شکرخدا موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: انتقال آب از سرشاخه‌های کارون مشکلات بسیار زیادی برای خوزستان ایجاد کرده است و نمایندگان خوزستان برای رفع این مشکل هم قسم شده‌اند که وزیر نیرو را یا از این کار منصرف کنند و یا استیضاح وی را با سرعت پیگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مردم خوزستان به دلیل انتقال آب از سرشاخه‌های کارون بیچاره شده‌اند، افزود: بسیاری از مردم خوزستان به دلیل انتقال آب کارون و کمی آب در این رودخانه قادر به کشاورزی نیستند و نمایندگان مردم در مجلس برای رفع این مشکل اقدامی سریع را در دستور کار قرار داده‌اند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه خوزستان آب اضافی برای انتقال ندارد، تأکید کرد: با انتقال آب خوزستان کاملا مخالفیم زیرا مردم خوزستان تشنه هستند و کشاورزی در خوزستان در حال تعطیلی است و به این دلیل از خواسته خود عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

موسوی افزود: خوزستان در شرایط کنونی دچار مشکلات شدید زیست محیطی شده و کمبود آب در رودخانه‌ کارون خوزستان این رودخانه را در مقاطع شهری به برکه تبدیل کرده است.

وی با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان خوزستان برای جلوگیری از انتقال آب کارون، یک دست و یکصدا هستند، افزود: در شرایط کنونی همه اعضای مجمع نمایندگان خوزستان برای پیگیری این مشکل اصرار دارند و در تلاش هستند تا در اسرع وقت برای این مشکل راه حلی پیدا شود که تنها دو راه حل تعطیلی طرح بهشت آباد و استیضاح وزیر در این باره وجود دارد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول