اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 3 اردبیل خبر داد

سرمایه‌گذاری 155 میلیارد ریالی شهرداری اردبیل

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 3 اردبیل گفت: جمع کل هزینه‌کرد و سرمایه‌گذاری نیمه اول امسال در منطقه سه شهرداری اردبیل بالغ بر 155 میلیارد ریال بوده است.

سرمایه‌گذاری 155 میلیارد ریالی شهرداری اردبیل

ابراهیم صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در شش ماه اول سال جاری 246 هزار متر‌مربع آسفالت در این منطقه با هزینه‌‌کردی بالغ بر 117میلیارد و 187 میلیون ریال تولید و پخش شده است.

وی خاطرنشان کرد: کل کانال‌های احداث شده در این منطقه به طول 4 هزار و 270 متر بوده که برای عملیات احداث آنها هزینه‌ای بالغ بر 19 میلیارد و 500 میلیون ریال صرف شده است.

شهردار منطقه سه اردبیل یادآور شد: همچنین در این منطقه ‍ پازل‌کاری پیاده‌رو‌ها به طول 3 هزار و 800 متر مربع با صرف هزینه 906 میلیون و 500 هزار ریال صورت گرفته است.

صفری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیگر کارهای عمرانی انجام شده در این حوزه گفت: پل غیرهمسطح شهید قهرمانی با نام پل ارجستان با هزینه‌ای بالغ بر 12 میلیارد و 440 میلیون ریال اجرایی شده و به بهره‌برداری رسیده است.

این مسئول بیان داشت: ساختمان شهرداری منطقه سه نیز در پنج طبقه و هزینه 23 میلیارد و 830 میلیون ریال اجرایی شده است.

شهردار منطقه سه اردبیل در خصوص برنامه‌های آینده این منطقه از شهرداری نیز تصریح کرد: تلاش می‌شود تمام معابری که عملیات زیرسازی آنها انجام شده است تا آغاز فصل سرما و نامساعد شدن هوا عملیات آسفالت‌ریزی آنها پایان یابد.

صفری ادامه داد: با توجه به اینکه تلاش ما این است که در فصل زمستان برف‌روبی به نحو احسن صورت گیرد به این منظور و برای خدمت‌رسانی بهتر چند دستگاه لودر، کمپرسی، گریدر در اختیار شهرداری منطقه سه قرار گرفته تا با هماهنگی شهرداری مرکز در فصل زمستان از آنها استفاده شود.

وی با اشاره به خدمات شهرداری در زمینه خدمات شهری گفت: روزانه 22 تن زباله تولید شده در این منطقه جمع‌آوری شده و نسبت به دفع و دفن آن اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

شهردار منطقه سه اردبیل افزود: کلیه پرسنل شهرداری منطقه سه طبق دستور شهردار اردبیل و با احساس مسئولیت در قبال امام راحل و خون شهیدان اسلام، خدمت‌رسانی به همشهریان را به نحو احسنت انجام می‌دهند.

صفری یادآور شد: در آستانه عید قربان و دهه ولایت به مناسبت عید غدیر‌خم مناطق مختلف شهری تزئین خواهند شد.

وی در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل در خصوص برنامه‌های ماه محرم در استان اردبیل نیز اظهار داشت: در ماه محرم تمام محله‌هایی که دارای مسجد هستند باید از نظر نظافت و غبارروبی مورد توجه قرار گیرند تا عزاداران حسینی بدون کوچک‌ترین مشکل به عزاداری بپردازند.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول