اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان خبر داد

وقف 900 متر زمین توسط یک خیر سیستانی

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان از وقف 900 متر زمین توسط یک خیر سیستانی برای مصارف عام‌المنفعه در شهرستان زابل خبر داد.

وقف 900 متر زمین توسط یک خیر سیستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام منصور هاشمی اظهار داشت: حسین رضایی‌کهخاژاله یک قطعه زمین 900متری واقع در خیابان فرهنگ شهرستان زابل را با نیت مصارف عام‌المنفعه وقف کرد.

وی افزود: ارزش تقریبی این ملک 2 میلیارد ریال است و با موقعیت مناسبی که دارد می‌توان برای موارد خداپسندانه و عام‌المنفعه مورد استفاده قرار داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: واقف خیراندیش این موقوفه، هدف از اقدام خود را کمک به مردم نیازمند، رفع نیازهای فرهنگی جامعه و آرامش و رضایت والدین خود عنوان کرده است.

×وقف 3 میلیارد ریالی در ایرانشهر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان همچنین از ثبت یک وقف جدید در ایرانشهر به ارزش 3 میلیارد ریال خبر داد‌.

هاشمی گفت: ملک مزبور به مساحت 600 متر مربع به صورت دو واحد مسکونی مجزا می‌باشد که توسط واقف خیراندیش عیسی شهرکی‌پور به نام موقوفه شهرکی به ثبت رسیده است.

وی افزود: هدف این خیر درباره نیت خود از وقف ملک مزبور، تأمین هزینه‌های فرهنگی و موارد عام‌المنفعه در جامعه است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه ایرانشهر نیز در این زمینه گفت: به یاری خدا با تلاش همکاران و برنامه‌های متنوع سازمان و اداره کل اوقاف، تصویر روشنی از سنت حسنه وقف در استان و شهرستان ایرانشهر بین عموم مردم و علمای شیعه و سنی ایجاد شده است.

رضا رخشانی‌نژاد افزود: در سال‌جاری با ثبت وقف‌های جدید، شاهد رشد چند برابری موقوفات در ایرانشهر نسبت به سال‌های گذشته هستیم و این نشان از تأثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی سازمان اوقاف و شناخت بیشتر مردم دارد.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول