اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر تاکید کرد

بازنگری در ساختار بخشداری‌های ویژه استان بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: تغییر و بازبینی ساختار بخشداری‎های ویژه استان بوشهر ضروری است.

بازنگری در ساختار بخشداری‌های ویژه استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین زارع صبح امروز در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: خارک و عسلویه دو منطقه‎ای هستند که بخشداری ویژه دارند و به لحاظ اهمیت و حساسیت زیاد این دو منطقه، ساختار فعلی بخشداری‎های آنها مناسب نیست.

وی تصریح کرد: در این رابطه قبلا درخواست داده‎ایم و امیدواریم با همکاری مسئولان کاستی‎ها و مشکلات در این حوزه بسیار حساس برطرف شود.

زارع در ارتباط با ساختار نیروی انسانی استانداری بوشهر گفت: هم‌اکنون 280 نفر در استانداری و 310 نفر در فرمانداری‎ها و بخشداری‎های استان بوشهر شاغل هستند و به 350 پست دیگر نیاز داریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر ادامه داد: با موافقت وزارت کشور در رابطه با ارتقا و بازنگری تشکیلات استانداری بوشهر انتظار داریم پست‎های بلاتصدی در استانداری توسط نیروهای کارآمد و متخصص اشغال و دغدغه‎ها در این زمینه رفع شود.

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری بوشهر نیز در این نشست گفت: بخش‎های عسلویه و خارک قابل مقایسه با سایر بخش‎های استان نیستند که ساختار مشابه داشته باشند.

رضا عوض‌پور افزود: این دو بخشداری ویژه با ساختار فعلی نمی‎توانند ماموریت‎های خود را به خوبی انجام داده و در این دو منطقه حساس حاکمیت کنند و ساختار بخشداری‌های عسلویه و خارک باید بازنگری و تجدید نظر شود.

وی یادآور شد: ساختار دستگاه‎های اجرایی استان بوشهر کهنه است و این امر با روند رو به رشد توسعه استان همخوانی ندارد.

عوض‌پور بیان کرد: برخی دستگاه‎ها در شهرستان‎ها شعبه ندارند و این امر علاوه بر ایجاد مشکلات زیاد برای مردم در مناطق دورافتاده استان، مسئولان را در اجرای برنامه‎های توسعه‎ای نیز با مشکل مواجه کرده است.

وی خاطر نشان کرد: اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی از جمله دستگاه‎هایی است که به‌رغم وجود گمرک در همه شهرستان‎های استان بوشهر، برای این اداره در سطح استان ساختاری تعریف نشده است.

عوض پور ادامه داد: پزشک قانونی نیز از دیگر دستگاه‎هایی است که در کل استان شاید یک یا دو شعبه داشته باشد اما با حداقل نیرو و امکانات فعالیت می‎کند و این در شأن استان بوشهر نیست.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول